Speltoppen vecka 33

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 33

Det hela har och göra med att tjejer köper spel och inte tankar ned dem. Snälla nån, finns tjejer som kommit till disken och frågat om man varit tvungen att köpa ett nytt sims spel om man tappat bort fodralet! MY god, själv var jag snäll nog och sa att hon kunde fortsätta spela och lurade inte på henne ett nytt spel. Känner mig som en god människa som upplyste henne om detta


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör

Har nog mer med okunskap att göra än att hon var av kvinnligt kön... Men visst, i övrigt stämmer det säkert som du säger.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Har nog mer med okunskap att göra än att hon var av kvinnligt kön... Men visst, i övrigt stämmer det säkert som du säger.

jo visst, vill inte klanka ned på kvinnor men vill sammtidigt säga att kvinnor är i större grad ärligare och faktiskt köper spelen. Det är detta som har gjort att The Sims sålts bra. Kvinnor är en betydligt starkare målgrupp vad gällande konsumtion. Se bara all reklam som till största del är riktad mot kvinnor.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Härligt att GW:Factions tagit sig tillbaka till top10 listan! Sen att sims har så många platser kan ju bara betyda att det är ett bra spel... oavsett vad alla säger! (Själv har jag aldrig klarat med än 4-5 minuter med spelet)


signatur

8)

Inaktiv

Jäkla WoW. Toppar fortfarande. Har folk inget jobb/skola eller? Själv dissar jag spel som WoW.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem
Skrivet av Zuncan:

Själv dissar jag spel som WoW.

"Spel som WoW?" Vad menar du? Menar du spel som är populära? Eller kanske spel som är tråkiga? Isåfall får du nog medhåll från de allra flesta.

Medlem

Listan är ju baserat på försäljnings siffror inte åsikter , så att sitta o gnälla på att ett spel man tycker är dåligt ligger i top är ju ganska dumt enligt mig.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Jo, och som vi alla vet gör ju Britney Spears den absolut bästa musiken (eller är hon inte aktuell längre?).

Jag har inte sett någon sims-reklam på senaste tiden, vilket med skribentens tankesätt måste innebära att det är ett grymt bra spel.

Medlem

Flesta av spelen på topplistan intresserar inte mig alls


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

The media is the message.

Medlem

mkt barnfamiljer och så som köper the sims... inget negativt i det, finns nåt till alla

1
Skriv svar