F.E.A.R. Combat hos FZ

Robot
Medlem
F.E.A.R. Combat hos FZ

Ah äntligen, har hela spelet men Monolith är ju så snälla och släpper UK patchen också...

Ah well ska inte klaga.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ja det verkar ju inte bli så mycket spelande av det här. Jävla SecuROM att bösa sönder.

Medlem

Hittade en lösning på Patch problemen.
http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=28923&tstart=0

Ladda ner: http://web1.alster050.server4you.de/downloads/fearhq/mods/fea...
Byt ut filen i katalogen med den i arkivet.
Tryck in 1.07 patchen.... spela


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Fick inte gamespots installation att att fungera... får se om FZ klarar jobbet

Inaktiv

verkar vara lite fullt på fz )


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

mmmmdet gick ner till 79kbsec...då la jag av å körde igång torrenten igen ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

bra att de släpper multin gratis för det är defenetivt inte värt att köpa, vilket jag tyvärr gjorde...dock stödde jag spelutvecklarna så fler underbara spel från monlight kan produceras. *hoppas på NOLF 3*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Onödigt... fear multiplayer suger balle -_-

Inaktiv

Gick inte få cd-key på deras hemsida alls(registera sig)-så skaparana "av Fear kan glömma mej överhuvudtaget. Nu har jag glömt ert spel-vad var det nu...........

Medlem

Det gick alldeles utmärkt att regga sig för mig, efter att man svarat på deras frågor fick man ett mail direkt!


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Att släppa en sådan här sak gratis är i allra högsta grad företagsmässigt. Iaf om man ser det långsiktigt.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Jepp gick super bra att regga cd key.

Sen självklart är det ur PR synpunkt dom släpper mp delen gratis.
Bara att kolla reklamen för mp delen på deras hemsida..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kanon!! Alla andra sidor går i runt 30kb/s,, Här går det i 850kb/s !!
Tack fz, ni är bäst!

Felet med registreringen på www.joinfear.com var att när man skrivit in epost och sånt och tryckte okej så kom man bara till första sidan.. Inget "We have send you an email" eller liknande, började nästan undra om jag var tvungen skriva allt igen

Inaktiv
Skrivet av redmac:

bra att de släpper multin gratis för det är defenetivt inte värt att köpa, vilket jag tyvärr gjorde...dock stödde jag spelutvecklarna så fler underbara spel från monlight kan produceras. *hoppas på NOLF 3*

Multi i sig är inte värd att köpa. SP-delen? Absolut.

Dessutom följer en väldigt enkel men kraftfull SDK med patcharna.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Har fortfarande inte fått något mail

Medlem

Fungerar perfekt här, spelet flyter på och själv tycker jag att multiplayer är skitskoj,, Kanske för att jag var skitbra på det och låg etta hela tiden Detta är verkligen värt tiden det tar att ladda hem och MP är bra..

Medlem

Arwei

Jag har samma problem som dig,har inte fått något mail alls

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Fungerar perfekt här, spelet flyter på och själv tycker jag att multiplayer är skitskoj,, Kanske för att jag var skitbra på det och låg etta hela tiden Detta är verkligen värt tiden det tar att ladda hem och MP är bra..

Hade samma problem som dig, spöade dom flesta jag mötte. Träffade på Fatality en gång, var orsäker på om det var han, fast han ägde banan totalt, så det var väl inga större tvivel om att det var den äkta varan.

ro
Medlem

Reggade mig igår och hade fortfarande inte fått något mail när jag öppnade inboxen imorse, så jag drog o reggade mig idag igen med samma email. Det funkade inte såklart, men jag fick koden iaf.

"This email address has already been registered for a F.E.A.R.(TM) Combat CD-Key. The CD-Key registered for this email is "

Skumt...

Medlem

Har inte hängt med här, är mp delen gratis så jag behöver ingen fear kopia (ala wolfenstein ET)?

Medlem

när jag ska installera (efter install shield wizard) kommer det upp en ruta

errornumber: 0.80040702
Description: failed to load DLL installutil
setup will now terminate

"ok"

har startat om burken, har 3-7 gig på alla hårdiskar.

när jag startar windows så får jag ett felmeddelande om nån dll fil i typ c : \windows\system32nånting. any ideas?

Medlem

Du kan ju ladda ner dll-filerna den säger du saknar, genom http://www.dll-files.com/ . Har hänt för mig när jag installerar nåt att nån dll-fil saknas. Och då är det bara att hitta den filen på den sidan. Skadar inte o försöka iaf. Och är det bara jag som tycker att fz ska börja med torrent?

Medlem

När kommer en FZ server med FEAR upp då?

och är det någon som har några tips på hur man kan få det att flyta lite bättre, har prestations svårigheter här, allt bara hackar


signatur

8)

Medlem

uffa, original single och mp demona laggade monkey strike...
gillade en del av idéerna i fear men min dator e på botten av fears system krav

Medlem
Skrivet av LePrish:

När kommer en FZ server med FEAR upp då?

och är det någon som har några tips på hur man kan få det att flyta lite bättre, har prestations svårigheter här, allt bara hackar

googla på lite tweak guider. har sett iallafall tre sidor som berättar hur man stänger av typ allt i fear så ens 486:a klarar av det

ska försöka hitta dll filen, tackar för tipset

Medlem

Exakt ASDF2 det är helt gratis, och faktiskt riktigt kul,

Crenshaw, har Fatal1ty börjat med F.E.A.R nuy, han är ju visserligen en "multi-gamer" så får väll se vad som händer kanske blir några roliga turneringar i F.E.A.R då.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Det tog knappt 20 sec innan jag fick Key i ett mail
Ska bl trevligt o testa...

/Homer_S

Inaktiv

Får bara ett felmeddelande när jag startar upp spelet, någon som vet hur man löser det? det gamla vanliga "F.e.a.r.exe har orsakat ett fel och måste avslutas"

Medlem

Fick ingen cdkey, och ingen hamnade i spamfiltret heller. LYCKAT SIERRA!

12
Skriv svar