F.E.A.R. Combat hos FZ

Medlem

Mina mail hamnade i spamboxen, kanske är så för er andra också som inte fått något mail från dem?

Medlem
Skrivet av SorbP:

Exakt ASDF2 det är helt gratis, och faktiskt riktigt kul,

Crenshaw, har Fatal1ty börjat med F.E.A.R nuy, han är ju visserligen en "multi-gamer" så får väll se vad som händer kanske blir några roliga turneringar i F.E.A.R då.

Mmm, är förvånad över att han inte var med i HL2DM turneringen där man kunde vinna 100'000$ eller vad det nu va :S


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:
Skrivet av SorbP:

Exakt ASDF2 det är helt gratis, och faktiskt riktigt kul,

Crenshaw, har Fatal1ty börjat med F.E.A.R nuy, han är ju visserligen en "multi-gamer" så får väll se vad som händer kanske blir några roliga turneringar i F.E.A.R då.

Mmm, är förvånad över att han inte var med i HL2DM turneringen där man kunde vinna 100'000$ eller vad det nu va :S

fatal1ty är railgun kåt, hl2 hade inte railgun, men det har FEAR


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Flakmonkey

fatal1ty behöver ingen rail, han var kung i Painkiller som inte har något ägande hitscanvapen... sen är det nog tveksamt att han skulle lira fear på någon random public-server...

Medlem

Jo sant


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av SorbP:

Exakt ASDF2 det är helt gratis, och faktiskt riktigt kul,

Crenshaw, har Fatal1ty börjat med F.E.A.R nuy, han är ju visserligen en "multi-gamer" så får väll se vad som händer kanske blir några roliga turneringar i F.E.A.R då.

Finns redan en turnering, första gången när man kommer in till server lobbyn så kom det en reklam om nån turnering, Kanske va med?

Medlem

Finns det ingen websida som förklarar mp delen, tex vilka spelsätt, vapen, moves och så vidare?

Inaktiv

securom, trasigt filarkiv, fel på sign up, härligt, tummen upp, det är så det ska va'.

Medlem

Jo, det är ala Wolfenstein Enemy.
<http://www.enemyterritory.com/>
De har info om ET Quake Wars och Woflenstein ET.

För mig gick det att regga på andra försöket.

BT laddas dn/up, 200/300kB/s nu

Medlem

va strul folk har och hur man kan misslyckas med att signa upp sig är obegripligt.

Nåra securom probs märkte jag inte heller av.
Torrents fungerade utmärkt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag håller med. Nerladdning och installation gick felfritt. Sen fick jag emailet direkt efter jag signat också

Jeez


signatur

tjenare!

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Strumpa:

Fungerar perfekt här, spelet flyter på och själv tycker jag att multiplayer är skitskoj,, Kanske för att jag var skitbra på det och låg etta hela tiden Detta är verkligen värt tiden det tar att ladda hem och MP är bra..

Hade samma problem som dig, spöade dom flesta jag mötte. Träffade på Fatality en gång, var orsäker på om det var han, fast han ägde banan totalt, så det var väl inga större tvivel om att det var den äkta varan.

troligt

Medlem
Skrivet av Notumforce:

va strul folk har och hur man kan misslyckas med att signa upp sig är obegripligt.

Nåra securom probs märkte jag inte heller av.
Torrents fungerade utmärkt.

Bytt browser från FF -> IE och försökte igen och då gick det. Synd bara att spelet inte var något för mig.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av cribba:
Skrivet av SorbP:

Exakt ASDF2 det är helt gratis, och faktiskt riktigt kul,

Crenshaw, har Fatal1ty börjat med F.E.A.R nuy, han är ju visserligen en "multi-gamer" så får väll se vad som händer kanske blir några roliga turneringar i F.E.A.R då.

Mmm, är förvånad över att han inte var med i HL2DM turneringen där man kunde vinna 100'000$ eller vad det nu va :S

fatal1ty är railgun kåt, hl2 hade inte railgun, men det har FEAR

Orka han är fett överskattad han är en ala de Paris Hilton med betydligt fulare

Medlem

Verkar lattjo det här, gillade ET så..

Medlem

Ni som har strul och inte har fått mailet med nyckeln kan gå in här: http://www.joinfear.com/main?act=forgotcdkey

Medlem

Hur sjutton installerar man Fear combat? Har laddat ner från Fz och när jag dbklickar på filen så får jag fram "vill du köra den här filen...JAAA" men sen så händer ingenting...jo, aktivitetshanteraren vägrar svara och datorn blir halv buggig, men inget händer. WTF?

Inaktiv

Hmmm varför funkar inte länken till nerladdningen ???
Är det bara jag som inte får den att funka.?

Inaktiv

Här kommer jag och bumpar en rejält gammal tråd, men jag ville bara tipsa folket om modifikationen Coop Warfare till F.E.A.R. Combat! Det är var namnet antyder - cooperative!

Gratis är gott!

12
Skriv svar