Pro Cycling Manager 2006

Robot
Pro Cycling Manager 2006

Ett populärt sätt för sportintresserad att få utlopp för sina frustrationer över dåliga spelare, konstiga laguttagningar och värdelösa taktiker är att spel managerspel. Där kan de själva styra och ställa bäst de vill och bevisa att deras kunskaper och åsikter är de bästa för laget. Men kan ett ett cykelmanagementspel verkligen funka? Kanske inte ännu men Pro Cycling Manager 2006 visar att det finns rejält med potential.


MFC
Medlem
FZ testar Pro Cycling Manager 2006

Stackars sate som fick svettas för att testa det spelet..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Flakmonkey

Inte alls stackars mig ^^ gillar cykel, följt Tour de France varje år sedan 1995, så jag är en perfekt målgrupp för att testa det

MFC
Medlem

Ser jävligt tråkigt ut.. punga pengar för det bör ju ske på någon annans risk


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Kan väl inte bli mer spännande än när man tajmat EPO-kuren så bra att den inte upptäcks men ändå ger bra verkan :]

Medlem

Jag håller stenhård på "Gång 2007"
kan man dopa cyklisterna btw?

Medlem

bra recension


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Oblivion/Crysis grafik och en uppsjö med fantasi i banskapandet så hade det kanske blivit ett köp. Att vara ute och cykla handlar jue om att se saker mycket därför tycker jag grafiken är särskilt viktig i spelet.

Medlem

Kan man dopa sig då? Det tog du inte upp.

1
Skriv svar