Vilket racing spel ska det bli? (360)

Inaktiv
Vilket racing spel ska det bli? (360)

Jag har nyss laddat ner demo:s till spelen Colin McRally DiRt, FM2 och Flat Out till Xbox360 och jag började med FM2 och fick intrycket av lite svårstyrt, inte direkt roligt, många bilar och sådana man ser på gatorna och rätt hyffsad grafik. Sedan när jag slog på CMR: DiRt så blev man genast lätta över hur lätt det var att bara brumma på bromsa till i svängarna och hur förbannat snyggt det var. Jag nästan gapade då jag körde upp för flera S formade vägar upp imot ett berg och när man liksom kommer på kanten och ramlar över så känner man verkligen hur det tar imot och så flygger man över med bakhjulen och allt känns väldigt fräsigt, snyggt och framför allt roligt. I alla fall så var hittisl Colin McRally det främsta valet för mig. Sedan körde jag igång Flat Out och då slogs jag av att det vara som exakt som FO2 fast bara snyggare och kanske någon enstaka ny bil men jag blev snabbt rätt less. I alla fall så ligger det mellan DiRt och FM2. Väldigt svårt att välja =/

#blogg


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Medlem
Vilket racing spel ska det bli? (360)

Har inte kört FM2 tyvärr så jag kan varken säga att det är bättre eller sämre än DiRT. Men DiRT har jag, och det är förbannat bra, så du går verkligen inte på en nit om du väljer det.

Edit:
Mountain Climb ger sån jäkla adrenalinkick
http://www.youtube.com/watch?v=G8faW6AUvS8


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jo, men har hört att det ska laggga förbannat mycket ibland då man kör upp till 10 bilar på samma bana, stämmer det ?


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

1
Skriv svar