F.E.A.R. Combat släppt

Redaktör
Skrivet av Ctrl:

Edit: Doh! .. This patch is for the US version.. gah! var finns UK 1.7 ?????

Skrivet av KlosterKatten:

Jo men det är US patchen , inte UK, som jag behöver.

Finns varken US eller UK, denna patch ska gälla alla versioner. Tyvärr verkar det funka sådär, men här förklaras hur man får ordning på saker och ting.


signatur
Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Gabor:

Det stämmer inte helt och hållet... då varje ny nerladdare, automatiskt laddar upp allt han har laddat ner.
Så det ska inte bli någon sådan här belastning alls...
Det är ju det som är fördelen med torrents.

De måste ha något fel på sin tracker, för antalet users bara stiger och stiger, medans hastigheten förblir detsamma.
Eller så är det så att typ 80% stängt av sin upload, i tron att det får nerladdningen att gå snabbare.

Men alla som börjar tanka har inget att ladda upp

När ett block (normalt 512Kb) är tankat går det att dela ut. Med andra ord borde det gå ganska omgående.

Problemet är att om det är många ADSL användare så kommer det ALLTID att gå trögt. Detta eftersom ADSL har en begränsad upphastighet. Dvs alla kan tanka ner betydligt snabbare än de kan tanka hem = Det blir slö nedladdning för alla.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

spelet äger:up:

Medlem

måste ja använda torrent?? ja tyckte det gick välfigt slött...30kbps=/ å trycker man på ladda ner härifrån så händer inte ett skit??

Inaktiv

Funkade hur bra som helst.Hade nästan glömt bort hur snyggt detta spel var, det är ju nästan lite för bra grafik/ effekter Trodde det skulle lagga och gå tungt men det flöt på bra8)

Medlem

Jag får wrong cd-key när jag försöker joina eller hosta.
Va f*n. HAr ju fått en cd-key och har skrivit in den flera gånger i client settings.

EDIT: Ähh, glömde att brandväggen stoppade.. fixat

Medlem

jag har väntat i två fuking dagar på min cd key!! om jag fyller i allt igen och submittar så står det att de har skickat den :@

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

jag har väntat i två fuking dagar på min cd key!! om jag fyller i allt igen och submittar så står det att de har skickat den :@

kolla så mejlet inte fastnat i spamfiltret.

Medlem

spamfiltret?...

Medlem

hur ska jag göra för att få koden. jag kan bara trycka på den inte skriva nått och när jag trycker så uppdaterar den bara. suck. vad ska man göra.

Medlem

det funkade inte med internet explorer. så ajg prövade med firefox. funkade utmärkt.

Medlem

fixade det, det ansågs vara "skräppost" :@

Medlem

fixade det, det ansågs vara "skräppost" :@

EDIT: sorry för dubbelpost:P

Medlem

Innehåller Fear Combat cooperative? letat runt men inte hittat något vad innehåller fear combat egentligen jag såg 10 new multiplayer mods? ar det 10 nya spelsätt?

mvh

albizona

Medlem

Finns ett Co-op mod, men vet ej om det är uppdaterat för att fungerar med 1.07 ännu.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Kul lir! Rejält med ös!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

12
Skriv svar