F.E.A.R. släpps till Playstation 3

Robot
Flakmonkey
F.E.A.R. släpps till Playstation 3

Sweet, har inte tillräckligt bra dator för att lira FEAR till PC så köpte det aldrig och nu verkar det ju som om man inte kommer behöva göra det i framtiden heller ^^ är nog ett fps som kan funka till konsol och kanske lägger de inte stöd för tangentbord och mus också?

Medlem

Om de ska lägga in det får de lägga in expansion samtidigt tycker jag


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag har funderingar på att köpa FEAR igen när det släpps till Xbox360 även att jag redan har det till PC. Detta av ungefär samma anledning som Nosnos. Jag har i och för sig en ganska hyfsad PC men FEAR ville inte flyta riktig bra utan att man tvingades kompromissa med grafiken lite väl mycket. Dessutom föredrar jag att spela på konsoll numera så det är också en av anledningarna.

Det är roligt att det även kommer till PS3. FEAR är ett riktigt bra spel som så många som möjligt borde få avnjuta.

Medlem

Kanske e fel på mig men screenshotsen ser sämre ut än PC versionens.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Kanske e fel på mig men screenshotsen ser sämre ut än PC versionens.

håller med till fullo, texturerna och ljuseffekterna är inte i närheten av det som kan åstakommas på PC, skammligt... för en sådan "super dator" som sony vill få PS3:an att framstå som.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det ser ut som de kör hårt på AA oxå...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser av någon underlig anledning snyggare ut på Xbox 360. Undrar om det bara är bilderna.

Inaktiv

det ser ut som ps2 grafik :p...typ...inte imponerad alls...har för mej det var snyggare på min crapdator..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag tycker jag känner igen de där screenshotsen.. Är det inte dom som skickades runt innan F.E.A.R. till pc släppts? typ LÅNGT innan? kanske bara jag som minns fel?

Inaktiv

alltså, det var sjukt oskarpa texturer...de kan omöjligtvis släppa spelet när det ser ut så här, det funkar bara inte

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Svenpa:

Kanske e fel på mig men screenshotsen ser sämre ut än PC versionens.

håller med till fullo, texturerna och ljuseffekterna är inte i närheten av det som kan åstakommas på PC, skammligt... för en sådan "super dator" som sony vill få PS3:an att framstå som.

Du kan inte tänka för en sekund och inse att det är monolith som gör spelet och inte sony? Finns redan massor av bildbevis på att sony klarar av MYCKET snyggare grafik än detta skräp som visat. Är monolith som inte får ihopa det helt enkelt...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Next-gen my ass.

Medlem
Skrivet av snyft:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Svenpa:

Kanske e fel på mig men screenshotsen ser sämre ut än PC versionens.

håller med till fullo, texturerna och ljuseffekterna är inte i närheten av det som kan åstakommas på PC, skammligt... för en sådan "super dator" som sony vill få PS3:an att framstå som.

Du kan inte tänka för en sekund och inse att det är monolith som gör spelet och inte sony? Finns redan massor av bildbevis på att sony klarar av MYCKET snyggare grafik än detta skräp som visat. Är monolith som inte får ihopa det helt enkelt...

Men herre gud både 360n och ps3:an klarar
way mycket mer än spelen bevisat det lär
dröjja till 2007/2008 innan dess consoler
lär visa vad dem går för påriktigt.

Sen finns det Monster nya datorer som lätt
slår över system specsen i konsoler men
skillnaden är att spelen till PC använder
ALDRIG så mycket graffe ETc som konsolen
KAN göra därför att till PC måste man räkna
med alla LOW-END users på 360 tex kör
alla med samma system tänk på det nästa
gång.

Att köpa en monster dator är sjukt onödigt
om man inte ska skapa spel/grafik eller
spela det enormt krävande Crysis som
knappt finns hårdvara till.

Fear lär juh sälja till konsolerna också
men inget köp för mig iaf har lirat det
tillräckligt på PC:n.

Sen är 360:n och Ps3:an i närheten av
varandras förmåga ingen är SUPRIOR
till den andra och det lär också synas snart.

Inaktiv
Skrivet av snyft:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Svenpa:

Kanske e fel på mig men screenshotsen ser sämre ut än PC versionens.

håller med till fullo, texturerna och ljuseffekterna är inte i närheten av det som kan åstakommas på PC, skammligt... för en sådan "super dator" som sony vill få PS3:an att framstå som.

Du kan inte tänka för en sekund och inse att det är monolith som gör spelet och inte sony? Finns redan massor av bildbevis på att sony klarar av MYCKET snyggare grafik än detta skräp som visat. Är monolith som inte får ihopa det helt enkelt...

Varför skulle Monolith vara kassa på att göra spel? Har de inte redan visat att de kan med F.E.A.R. till PC? Det är snarare PS3:an som är svår att utveckla spel till

Flakmonkey

Tja om andra utvecklare kan få fram snyggare spel så är det väl monolith det är fel på? alla har ju samma hårdvara att jobba med... men sen så vet vi ju inte om FEAR kommer se ut så här heller, det som är snyggast i FEAR är ju knappast miljöer och texturer utan partikeleffekterna... är nog först när vi får se det i rörelse som man kan döma det på någorlunda rättvisa grunder

Medlem

Fan, jävla snygg grafik ps3an klarar. Klart imponerad! Absolut värt att köpa.

Inaktiv

Konsoler jäkla wannabe pc! Lite sent att FEAR släpps till PS3 nu. Med den grafik i FEAR hade jag mig nog väntat att se den i PS2 =/

1
Skriv svar