Scott Miller: Jag arbetar på Prey 2

Robot
Medlem
Scott Miller: Jag arbetar på Prey 2

Prey 2, intressant

Medlem

Hoppas det inte dröjer 5-6 år eller något sådant

Inaktiv

näheee prey 2?...im shocked


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Medlem

haha tror inte det kommer ta dom 5 - 6 år den här gången.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nee, dom vill göra pengar nu inte sen

Inaktiv

kul hoppas det inte tar 11 år igen


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

oj oj oj hoppas nu 3drealms har lagt in enhögre växel på att få fram prey 2

undrar vilket som kommer ut först duke nukem forever eller prey2


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Rätt kul om Prey 2 lyckas komma ut innan Duke Nukem faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag ser tvärtemot gärna att det tar ett tag att göra spelet så det inte blir en utstressad mjölkkossa. Att släppa en uppföljare snabbt efter det förra spelet ger inte utvecklarna särskilt mycket tid att komma på nya idéer, i värsta fall använder det samma motor och då blir det i stort sätt bara ett banpaket till originalspelet men som säljs till fullpris.

Medlem
Skrivet av asker:

Jag ser tvärtemot gärna att det tar ett tag att göra spelet så det inte blir en utstressad mjölkkossa. Att släppa en uppföljare snabbt efter det förra spelet ger inte utvecklarna särskilt mycket tid att komma på nya idéer, i värsta fall använder det samma motor och då blir det i stort sätt bara ett banpaket till originalspelet men som säljs till fullpris.

Det där har ju varit väldigt omdiskuterat, asker. Själv är jag av åsikten att bara för att en uppföljare är på samma spelmotor som föregångaren så är det inte ett glorifierat banpaket. Det beror helt och hållet på innehållet. Speciellt ett Prey 2 där jag har svårt att tänka mig att banorna kommer likna de i Prey, med tanke på slutet där.

Medlem

Nu har jag inte spelat igen hela Prey, men jag ser gärna att de hittar på några nya paradoxala finesser och inte bara kör vidare på portaler och gravitation (som förvisso inte utnyttjades till fullo i olika pussellösningar i Prey). Sen har jag svårt att komma ihåg när en utstressad uppföljare blev bra senast. Jag hoppas naturligtvis att jag har fel, jag gillar både Prey och Doom3-motorn.

Medlem

Jag håller helt klart med om att de inte bör stressa fram spelet, det brukar inte bli så bra då, som du säger Dock om de stannar med Doom 3-motorn så kan de nog skapa ett spel med samma kvalitet som Prey, till och med bättre, på kortare tid (om man räknar med när de började med utvecklingen på den här versionen av Prey) då de vid det här laget förmodligen kan motorn väldigt bra.

Byter de motor så tar det ju längre tid, inte egentligen för att de arbetar hårdare på att spelet ska bli bättre (de gjorde nog sitt bästa redan i Prey), men för att de måste lära sig en helt ny spelmotor.

Medlem

Prey var bra tills man sögs upp av rymdskeppet.

Medlem
Skrivet av Fik0n:

Prey var bra tills man sögs upp av rymdskeppet.

så du tyckte bara dom 10 första minutrarna var bra?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Fik0n:

Prey var bra tills man sögs upp av rymdskeppet.

så du tyckte bara dom 10 första minutrarna var bra?

Haha gött!


signatur
Medlem
Skrivet av Fik0n:

Prey var bra tills man sögs upp av rymdskeppet.

second that! Resten var bara som en taskig doom3 mod.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av bondmaster:

oj oj oj hoppas nu 3drealms har lagt in enhögre växel på att få fram prey 2

undrar vilket som kommer ut först duke nukem forever eller prey2

duke nukem forever! nu har din fråga svarats "gamle" vän

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av bondmaster:

oj oj oj hoppas nu 3drealms har lagt in enhögre växel på att få fram prey 2

undrar vilket som kommer ut först duke nukem forever eller prey2

duke nukem forever! nu har din fråga svarats "gamle" vän

ja det svaret kom senare än väntat men kul endå


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar