Ny Tomb Raider-film kan bli verklighet

Robot
Ny Tomb Raider-film kan bli verklighet
Medlem
Ny Tomb Raider-film kan bli verklighet

MY GOD, Hollywood har verkligen brist på Ideér nu. Är det bara jag som tycker Tomb raider filmerna är kass??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Inte alls alltid lika vackert att se angelina i tight topp mmm mums så snälla kom inte med knäppa kommentarer dessutom var 1:an bra om du nu spelat igenom alla spel och varit med från början om inte ? shhh tvån var dock inte så bra men snälla angelina är med så orka gnälla ?

Medlem

Ge mig ny Resident Evil ffs.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Ge mig ny Resident Evil ffs.

Resident Evil 3: Extinction (2007)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Yay


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tyckte den första Resident Evil filmen var helt okej. Lite tramsig men ganska underhållande. Tvåan hade kunnat bli mycket bättre om de hade slopat Nemesis. Jag gillade honom inte i spelet heller men det kanske beror mer på att fanskapet alltid dök upp när man minst anade det och jagade mig genom halva staden.

Jag har däremot bara sett delar av Tomb Raider filmerna och inte heller spelat spelen i någon större utsträckning så för mig är det sak samma om det kommer en ny film eller inte. Roligt för de som gillar Tomb Raider dock.

Inaktiv

Resident evil var bra men dock försöker dom få in så mkt action som möjligt men endå katigorisera :/ stavnings problem ... filmen som rysare/skräck .. det är oftast de som gör dom filmerna så dåliga ta bara alone in the dark tex för mkt action :/... alla filmer som dom baserar på spel blir ofta dåliga tyvärr... men rysar spel mer rysar filmer till världen skulle vara bra (L)

Medlem

Topp, håller tummarna för om detta kan lyckas


signatur

Nämen!

Inaktiv

Har inte ens sett tvåan.


signatur

Good experience.

Medlem

Hoppas de byter skådis eller nåt. Gillar inte Jolie som miss Croft.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

FML
Medlem
Skrivet av skribb:

Hoppas de byter skådis eller nåt. Gillar inte Jolie som miss Croft.

Nej för tusan! Utan Angelina Jolie så hade man aldrig sett filmerna, för storyn är inget att hänga i granen direkt.

Inaktiv
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av skribb:

Hoppas de byter skådis eller nåt. Gillar inte Jolie som miss Croft.

Nej för tusan! Utan Angelina Jolie så hade man aldrig sett filmerna, för storyn är inget att hänga i granen direkt.

Första filmen har många inslag från tomb raider 1,2 och 3 så snälla ni vet inte ens vad ni pratar om ... men att angelina ska spela rollen som lara croft är uppenbart det finns ingen annan som passar bättre :/

Medlem

dom två föra filmerna floppade totalt. Ettan var kanske lite bättre men långt ifrån bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är sagt att dem ska byta skådis i Tomb Raider
redan får något år sedan.

Tycker det är synd dock Anglina är en ikon för Tomb Raider :P.

P.S 1an var bäst då var hon hetast

Ähh Tomb Raider filmerna är ju hat älskade, ..såg om dom för ett tag sen och ja Angelina gör dom mer intressanta.. så att säga..
8)
En trea med henne skulle inte skada någon.. inte mig iallafall. Bara fram med popcornen och handkrämen !


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar