Battlefield 2-patchen uppskjuten - igen

Medlem

Med tanke på att det är den sista patchen så är det bäst att de får rätt på det.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av KingeN:
Skrivet av KlosterKatten:

Jag är glad att jag slutade spela detta.

WORD!!!

OJ! Vilket bidrag i debatten...SKÄRP DIG!

btw? vad då sista patchen? Kommer inga fler efter 1.4?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

URK
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av KingeN:
Skrivet av KlosterKatten:

Jag är glad att jag slutade spela detta.

WORD!!!

OJ! Vilket bidrag i debatten...SKÄRP DIG!

btw? vad då sista patchen? Kommer inga fler efter 1.4?

för nästa bf spel kommer snart eller mod till bf2 rättare sakt. så de vill ju att folk ska köpa moden istället.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Är väl lika bra att de slutar patcha skiten, de har trampat ner sig i träsket så mycket så är i princip omöjligt att fixa spelet nu..

http://www.bfcentral.se/?se=&sse=&s=news_show&id=3720
Läs kommentar #29 av Keno så förstår ni, som bara tycker att alla gnäller på EA och BF2, varför vi är så gnälliga..

"När vi kastar skit åt EAs håll gör vi det grundat på 4 års bullshit från deras håll. Vi har stått ut med mycket, alltid tänkt att "nästa gång gör de nog rätt". Men de har konsekvent ignorerat, skitit i och förstört communityt.
Måttet är för länge sedan rågat.
"

URK
Medlem
Skrivet av Katana:

Är väl lika bra att de slutar patcha skiten, de har trampat ner sig i träsket så mycket så är i princip omöjligt att fixa spelet nu..

http://www.bfcentral.se/?se=&sse=&s=news_show&id=3720
Läs kommentar #29 av Keno så förstår ni, som bara tycker att alla gnäller på EA och BF2, varför vi är så gnälliga..

"När vi kastar skit åt EAs håll gör vi det grundat på 4 års bullshit från deras håll. Vi har stått ut med mycket, alltid tänkt att "nästa gång gör de nog rätt". Men de har konsekvent ignorerat, skitit i och förstört communityt.
Måttet är för länge sedan rågat.
"

det var bra sakt. det jag tänker på mest vilket annan produkt förutom i nöjesindustrin kan ha så mycket fel och dessutom att företagen som gör produkterna inte tar något ansvar. tex om man köper en telefon som tappar förbindelsen gång på gång vad gör man jo den klassas som fabriksfel och man får en ny. vad händer med bf2 som tappar förbindelsen och det är inte internät uppkoplingen. det händer inte ett skitt.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

vad pysslar dom med egentligen?....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

vad pysslar dom med egentligen?....

Det är det ingen som vet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sitta här och gnälla hjälper inte.
Säga att ni ska sluta spela hjälper inte.

*vill ha patch*

Medlem

Var inne på TotalBF2.com och kikade och det var "tydligen" (?) en clan från Holland som hade varit i kontakt med DICE\EA. Dom fick till svar att patchen kanske kommer att dyka upp omkring 5-7 dagar

Men de vet man aldtig

Medlem

Tack för info

Medlem

Inte för att dissa dig thunderhawk.

Men informationen låter inte trolig.

Inaktiv

Nåt säger mej att detta är 100% Kanada-idioti.

"-Öh, grabbar, jag kan inte hoppa och skjuta samtidigt, det måste vara nån ny bugg!"

Jag tycker det är så förbannat skönt att dom tog bort "hoppa o skjuta" samtidigt. Då börjar folk bete sig mer som soldater i spelet a´la flashpoint
Det är bara irriterande och ser fånigt ut. Skönt att Battlefield 2 börjar närma sig riktig krigssimulering istället och lämnar arkadspels-träsket. Till er som vill hoppa o skjuta samtidigt, spela Unreal tournament istället

12
Skriv svar