Gillar mammor Xbox 360?

Robot
Medlem
Gillar mammor Xbox 360?

Min mamma är 43 och har spelat WoW

..Penismätning på morsan


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

hahahaha.......grymm artikel


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Ja, var faktist lite intressant...

Lyckas nog bra med alla google-annonser på nästan varje sida.

Medlem

har inte ork att läsa allt nu... men jag gillade verkligen när man klickade på knappen för att komma till back-cover

Inaktiv

Varför inte, min mormor och morfar har spelat GTA 3 på min gamla ps2, och som dem skratta när dem körde över folk


signatur

P180 | P5B DLX/WI | X6800@4Ghz | Corsair 6400C4 DDR2, 2048MB Raptor 74GB 150GB | M12 700W

Medlem

Ja, det är väl dags att sticka hål på myten att spel endast är för barn. Jag tror att många inte vill erkänna att de spelar eftersom det i allmänhetens ögon fortfarande anses lite "fult". Det skulle inte heller förvåna mig om även de som ser sig som spelmotståndare sitter med bar överkropp och med svettpärlor i pannan och njuter av GTA: San Andreas bakom låsta dörrar.

Medlem

jag tror inte att min mamma kommer att spela spel! hon är emot allt vad spel heter!

Medlem

när det begav sig så satt min mor och körde salomon's key och lolo 3 till NES...

Inaktiv

min morsa lirade lite super mario och mario kart till snes samt aladdin men det var väl allt. får väl låta henne använda wii:n sen när man köpt en


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

hahhahhahaha coolt 8)

Inaktiv

Enda spelet min morsa spelat är Mario party 5.


signatur

Good experience.

Inaktiv

Min modern kunde slå oss bröder i Tetris för NES hands down...och då var vi ändå bra på tv-spel.

Och vem har inte sett klippet med 'granny gamer' på youtube, break och andra siter? "Hah, I got the m*therfucker!"

1
Skriv svar