Demo av Bad Day L.A. har släppts

Medlem

Jag tyckte faktiskt det var underhållande. Bra spelidé grafiken var faktiskt inte så mycket att klaga på, även om jag inte är en fan av cell-shading. Kontrollerna tyckte jag inte var så hemska osm ni beskriver det, de fyllde sin funktion utan att brilliera helt enkelt. Ljuder därimot var kasst som acid säger.

Röstskådespelet var inte högklass men huvudpersonen funkade och jag tyckte det var hyffsat roligt ändå.

"there better be some morphine back there, you can't shoot things without being hiiiigh"

Inaktiv

Gillade det inte alls. Fick huvudvärk av det. Usch.

Inaktiv
Skrivet av nkembo:

Det skulle ju vara kul om folket - istället för att skriva en kommentar direkt de börjar ladda hem... - först provade demot och sen kommenterade det.

Okay nu har jag själv provat spelet, eller om det nu får kallas det. Är mer i klass med ett flashspel på webben, typ reklamjippo.

American McGee borde skämmas... Hans förra - Alice - var ju ett spel iallf.

Borde finnas bestämmelser i spelbranchen för att sånt här (steg bakåt, undermålig kvalité) inte ska nå konsumenterna.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Skrivet av nkembo:
Skrivet av nkembo:

Det skulle ju vara kul om folket - istället för att skriva en kommentar direkt de börjar ladda hem... - först provade demot och sen kommenterade det.

Okay nu har jag själv provat spelet, eller om det nu får kallas det. Är mer i klass med ett flashspel på webben, typ reklamjippo.

American McGee borde skämmas... Hans förra - Alice - var ju ett spel iallf.

Borde finnas bestämmelser i spelbranchen för att sånt här (steg bakåt, undermålig kvalité) inte ska nå konsumenterna.

Exakt, lyd mitt råd och spela
TC2M istället
http://www.madminutegames.com/


signatur
12
Skriv svar