Snart flyttdags

nj
Medlem
Snart flyttdags

Trodde inte jag skylle flytta en gång till innan jag lämnade Luleå, men det blev visst så ändå. Lämna min lilla dubblettetta och flytta in i en "riktig" tvåa som är dubbelt så stor.
Riktigt kök, sovrum, vardagsrum, tapeterna byttes för något år sedan bara så det är riktigt fräscht, samt eftermiddagssol rakt på balkongen och köksfönstret.
Det bästa av allt? Jag slipper det här &%#¤%# huset med inbrottsförsök i förråden, stulna tvättider, och förhoppningsvis så försvinner påringningarna mitt i nätterna och röklukten som kan välla in från ytterdörren med.
Synd bara att flytten måste ske mitt under min omtentaperiod i sluten av augusti, men får väl försöka planera packandet och pluggandet lite i förväg så jag kan kombinera tentaskrivandet med flytten.

Ska bli skönt med utrymmet iaf, efter att ha använt bilden som visar planlösningen för att planera möblemanget lite så insåg jag att möblerna som jag har i ettan nu (samt några saker i förrådet) kommer fylla tvåan rätt perfekt. Med andra ord, det är trångt här inne...

#blogg

Medlem
Snart flyttdags

Whoa, en till lulebo! Malmudden här 8)

1
Skriv svar