Samtliga Star Trek-kaptener lånar ut sina röster

Robot
Samtliga Star Trek-kaptener lånar ut sina röster
Medlem
Samtliga Star Trek-kaptener lånar ut sina röster

YESSSSS!!!!!

Inaktiv

Jag har aldrig varit ett riktigt Star Trek-fan -eller Trekker om ni så vill- men Star Trek, The Nest Generation har förgyllt min sommar i år.


signatur

One, two, five! Three, sire! THREE!

Medlem

Fint!
Patrick Stewart har ju redan gjort röster åt Bethesda(han var kungen) så han var nog rätt lätt att få tag i.

Medlem

Sweet som fan!
I denna trekkie torka så kommer detta spel som en beställning, nu är det ju bara hoppas det blir bra, ser ju riktigt nice ut på bilderna de släppt iaf


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Gött ju! Bara spelet blir kul och inte kräver ett halvårs grindande för att komma nånstans så blir det givet köp :). Vill gärna ha mindre skepp för mig själv och kloak så jag kan spioner på findeterritorium hahha. Fattar dock inte varför de tar med Enterprise serien och innehål från den. Är ju ingen äkta StarTrek och vem fan vill ha deras fula skepp samt färjor som ser ut som strykjärn som aldig skulle kunna lyfta i verkligheten. Ushh...Hatar den serien. Det enda bra de hade var Vulkan bruden och mycket action i ep3. Resten suger i den.

Medlem

weee
Picard ÄGER så jäva hårt


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

weee
Picard ÄGER så jäva hårt

Nej! Janeway helt klart bäst


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Medlem

har följt TNG på tv6 nu under hela sommaren


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag brukade ha åsikten att Star Trek var dåligt. Vilket innefattade dålig story, dåliga specialeffekter och masker mm.

Men(!) så började kanal 6 sända TNG och jag fastnade direkt!
Jag har därefter kollat på samtliga Star Trek filmer, varav "Star Trek: The Motion Picture" och "Star Trek: Nemesis" är mina favoriter.
Jag har även fastnat rejält för "Star Trek: Enterprise", bara igår såg jag säker 5 avsnitt.

Det ska bli väldigt kul att se hur det här spelet tar sig.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av c-row:

Fint!
Patrick Stewart har ju redan gjort röster åt Bethesda(han var kungen) så han var nog rätt lätt att få tag i.

Skapligt liten roll dock sa typ 3 ord.. rätt löjligt av Bethesda att ens "skryta" om hans medverkan.

Kan ju hoppas det är mer än en mening denna gång


signatur
Medlem

Voyager är den serie i Star Trek jag fastnade mest för, men TNG/DS9/ToS är självklart riktigt bra de med

"Fire photon torpedos full spread!" Usch vad nördig man känner sig


signatur
Medlem

7 of 9 come to papa...

Schysst! Patric Stewart brukar vara med i många spel, även X-Men har han medverkat i

Medlem

hehe patrick stewart e en bra skådis, e med i många filmer och serier. tyckte enterprise var asskojj och se när människorna och federation var n00bs ute i rymden

Inaktiv

Blir jag lynchad om jag säger Star Wars?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Blir jag lynchad om jag säger Star Wars?

Ditto


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Star Trek är klart ett av de bästa universumen som finns iaf. Och så firar de även 40 år i år!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hehe känner mig lite utanför när jag säger att DS9 är den klart bästa av serierna(TNG på en nära andraplats), har ju klart grymmaste skeppet oxå! Defiant kicks ass!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Star Trek spel är aldrig fel och har de nu fått med samtliga skådisar till kaptensrollerna så är det ett stort plus.

... och Kirk är givetvis kung

Medlem
Skrivet av LocSin:

Hehe känner mig lite utanför när jag säger att DS9 är den klart bästa av serierna(TNG på en nära andraplats), har ju klart grymmaste skeppet oxå! Defiant kicks ass!

Du behöver inte känna dig utanför. Jag håller med om att DS9 är den bästa, och TNG en nära 2:a. Som 3:a så blir jag säkert lynchad av en och annan om jag säger ENT

Filmerna då, 8 (First Contact), 4 (Voyage Home) och sen 2 (Wrath of Khan) som topp 3 utav dom 10 filmerna.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

PaZ
Medlem
Skrivet av c-row:

Fint!
Patrick Stewart har ju redan gjort röster åt Bethesda(han var kungen) så han var nog rätt lätt att få tag i.

Vilken kung var han?
(För de som inte spelat Oblivion så var han alltså Kejsare i det spelet)

Medlem
Skrivet av PaZ:
Skrivet av c-row:

Fint!
Patrick Stewart har ju redan gjort röster åt Bethesda(han var kungen) så han var nog rätt lätt att få tag i.

Vilken kung var han?
(För de som inte spelat Oblivion så var han alltså Kejsare i det spelet)

tror det där är en stark same shit, different name.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av PaZ:
Skrivet av c-row:

Fint!
Patrick Stewart har ju redan gjort röster åt Bethesda(han var kungen) så han var nog rätt lätt att få tag i.

Vilken kung var han?
(För de som inte spelat Oblivion så var han alltså Kejsare i det spelet)

tror det där är en stark same shit, different name.

Actually not. En Kejsare härskar över ett imperium som består av flera olika vasallstater som kan skilja sig signifikant i etnisk och kulturell synpunkt. En Kung härskar över ett enat land, och har under sig enbart vasall-herrar med mindre ägor.

Och i Elderscrolls-termer så härskade kejsar Uriel över ett kejsardöme (eller imperium) som bestod av flera separata provinser, såsom Morrowind, Elsweyr osv. Dessa provinser i sig kunde styras av kungar (såsom Morrowind), underställda kejsaren.

Det gäller att definiera saker korrekt!

1
Skriv svar