American McGee gillar varken PS3 eller Xbox 360

Robot
American McGee gillar varken PS3 eller Xbox 360
Medlem
American McGee gillar varken PS3 eller Xbox 360

Vill läsa hela artikeln please, dock så är det ju lite sant. Wii är ju den ända som är next generation vad det gäller spelglädje igentligen

Inaktiv

Fixa till språket och stavningen i nyheten

Medlem

PS3:an och Xbox360 är spelkonsoler.

Wii är inget annat än en arkadmaskin för hemmet.

Medlem

Att PS3 och 360 tar ut varandra är knappast sant. Finns utrymme för båda. Sedan tror jag att folk kommer köpa Wii även om de redan skaffat antingen PS3 eller 360 så därför blir Wii vinnande oavsett hur man ser på saken.

Själv har man aldrig gillat konsoler förutom gamla Nintendo 8-bitars. Tänker dock skaffa Wii bara för att vifta lite kontrollen och ha kul hehe och för att den blir billig och bakåtkompatibel med gamla spel.

Medlem
Skrivet av Tony:

PS3:an och Xbox360 är spelkonsoler.

Wii är inget annat än en arkadmaskin för hemmet.

och man har 10 gånger roligare i en arkadhall med kompisar än att sitta hemma vid t ex en 360.

Medlem

hoppas att det här innebär att han är inblandad i några spel till wiin....

Medlem

vem är american mcgee? vet faktiskt inte det:P jaja, jag kommer nog att köpa Wii

Medlem

McGee förutspår mycket dret...
Men för de så menar jag inte att WII är skit.

Medlem
Skrivet av _jozo_:

vem är american mcgee? vet faktiskt inte det:P jaja, jag kommer nog att köpa Wii

Forn level designer åt id, skapat American McGee's Alice, producerat Scrapland och håller nu på med Bad Day LA.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av _jozo_:

vem är american mcgee? vet faktiskt inte det:P jaja, jag kommer nog att köpa Wii

[http://www.americanmcgee.com] där kanske du kan få lite info... eller sök på wikipedia....

edit: fast skribb fick till det bra... höll på med annat och missade hans inlägg...

Medlem

Han har ju rätt.

Medlem

vem?? mcgee???

Medlem

jisses.. ännu värre att folk inte vet vem mcgee är...
Wikipedia it


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Han är guld, samtycker helt med hans uttalande. Wii är underskattad, kommer slå stort tror jag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Flakmonkey

underskattad? tycker alla säger att den är bäst som om det vore någon sorts sanning ^^

Medlem
Medlem

Och varför skulle man lyssna på American? Vad har han gjort av värde sen han fick sparken från id software för att han inte skötte sitt jobb?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Alice var stenhårt


signatur

Nämen!

Inaktiv

du har ett fult namn så dej ska jag skita i....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
1
Skriv svar