Test Drive: Unlimited visar upp sig ännu en gång

Robot
Test Drive: Unlimited visar upp sig ännu en gång
Medlem
Test Drive: Unlimited visar upp sig ännu en gång

Kommer det till pc?

Flakmonkey

#Test Drive: Unlimited <------- klickar du på de där länkarna så ser du allt sånt... men för att inte trötta ut ditt finger så kan jag säga att det kommer till PC

Medlem

Tyvärr så lär vi PC-gamers få vänta till Oktober/November innan spelet kommer
Hoppas det inte blir för "need for speed-aktigt" Liiite mer realism vore fint iaf, även om de blir långt från simulator typ gtr.

Medlem

Aargh! Kan dom inte släppa detta spelet snart, orkar inte vänta 2½-3 månader till på att få spela det....
Släpps et nytt demo i alla fall nästa vecka... till Xbox360.:(
PC ägarna kan antagligen vänta ett PC-demo i mitten av nästa månad...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ja, vi får hoppas vi får ett PC-demo. Måste se om datorn pallar med spelet Annar blir de tyvärr inget köp oavsett hur bra spelet är i övrigt

Medlem

Längtar så infenaliskt, verkar bli hur bra som helst... vill verkligen köra lamborginin


signatur

Nämen!

Medlem

Lyssnade på 1UP's podradio, och tydligen har de lagt väldigt mycket krut på allt annat än körningen i spelet. Så som jag uppfattade åsikterna så är rotationsaxeln på bilen typ i mitten på den eller något dylikt, så den drivs tydligen inte av hjulen. Med andra ord så är körfysiken inte alls bra, verkar det som.

Inaktiv
Youtube-proffs
Skrivet av Kyraal:

Lyssnade på 1UP's podradio, och tydligen har de lagt väldigt mycket krut på allt annat än körningen i spelet. Så som jag uppfattade åsikterna så är rotationsaxeln på bilen typ i mitten på den eller något dylikt, så den drivs tydligen inte av hjulen. Med andra ord så är körfysiken inte alls bra, verkar det som.

Hoppas jag verkligen inte att det är, dom kan la piffa till körfysiken som i PGR3 minst... annars så är spelet verkligen inte kul att spela när man inte känner kurvorna. Man ska KÄNNA spelet inte skåda det.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Lyssnade på 1UP's podradio, och tydligen har de lagt väldigt mycket krut på allt annat än körningen i spelet. Så som jag uppfattade åsikterna så är rotationsaxeln på bilen typ i mitten på den eller något dylikt, så den drivs tydligen inte av hjulen. Med andra ord så är körfysiken inte alls bra, verkar det som.

Ajdå... men de va de ja misstänkte. Förhoppningsvis så är den inte helt katastrof ändå. Men de blir kanske till att köra med en vanlig handkontroll istället för ratt/pedaler

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Lyssnade på 1UP's podradio, och tydligen har de lagt väldigt mycket krut på allt annat än körningen i spelet. Så som jag uppfattade åsikterna så är rotationsaxeln på bilen typ i mitten på den eller något dylikt, så den drivs tydligen inte av hjulen. Med andra ord så är körfysiken inte alls bra, verkar det som.

Lyssnade igenom filen och det verkar nästan som om de har testat det demot som släpptes till E3. Diskussionen har varit uppe på TDUs forum, verkar som om de flesta inte håller med däribland flera som har testat den senaste koden på atari och tyckte att körfysiken var perfekt (smaken e som baken dock).
Har kört igenom E3 demot (som nästan får betecknas som en tidig beta) ett flertal gånger och jag håller med där var lite förbättringar som behövdes (och som tydligen har gjorts i senare kod), dock så var den inte urusel som dom får den att framstå som.
Nytt 360 demo nästa vecka som är baserad på nyare kod så hoppet är inte ute ännu, vi får testa o se helt enkelt.
Edit:
Verkar som om 360 demot kanske släpps denna vecka, beror på hur lång tid MS behöver för att verifiera det.
Det som erbjuds är:
1 timmes spelande (MS demo begränsning, inget med spelutvecklaren att göra).
Ferrari F430
AC Cobra
Ford Mustang (2005 antagligen)
Kawasaki Ninja

Har själv ingen 360... Men en polare har8).


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar