Agera motsatt kön i MMORPG-titlar populärt

Robot
Agera motsatt kön i MMORPG-titlar populärt
Medlem
Agera motsatt kön i MMORPG-titlar populärt

Ja klart man lirar som brud :). Tufft att en smal tjej spöar stora monster ju. Dessutom är de snygga att se på som det sades i nyheten :).

Medlem

för mig kvittar det...

Medlem

Spelar till 95% alltid karaktärer av det andra könet. Gillar ögongodis fast ibland vill man ju även ha en tuff kille också som dödar saker... ehm.. uhm... just det.


signatur

osv.

Medlem

alltså, ta min karaktär på wow, jag har 80 dagars played på den och valet jag gjorde när jag skapade den var... Vill jag titta på en kvinnlig bakdel eller en manlig sådan under den tiden? Och det vart kvinnlig.

Inaktiv

haha jag spelar till 99 % altid karaktärer av det kvinnliga könet :D....
dom är oftast snabbare slimmare...så jag inbillar mej att dom har mindre yta att bli träffade på...förutom en viss del....dom ser bättre ut...har tuffare kläder...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Har man spelat lineage 2 så vet man att dom har rump fetish .
Och spelar man det mycket så föredrar man att stirra på en kvinnlig karaktär.

iofs så kvittar det spelar båda typerna.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Samma här. Ungefär. Kanske.

Min första karaktär, "testkaraktären", blir alltid en snubbe av någon anledning. Men huvudkaraktären tenderar att vara kvinnlig.

Inaktiv

Jag rollspelar inte. När jag spelar är och rollspelar jag mig själv. Så för mig blir det i 99% av fallen en manlig karaktär. Vill jag titta på kvinnliga bakdelar så rör jag mig till andra kretsar

Medlem

samma som rogge sa , tror jag

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Jag rollspelar inte. När jag spelar är och rollspelar jag mig själv. Så för mig blir det i 99% av fallen en manlig karaktär. Vill jag titta på kvinnliga bakdelar så rör jag mig till andra kretsar

Agera motsatt kön i MMORPG-titlar handlar ju artikeln om, hardcore folk har inte tid att porrsurfa samtidigt.

Medlem

Detta bevisar bara att alla egentligen vill vara tjejer


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Då är man väl relativt ensam om att känna sin karaktär som en själv (eller som man vill va kanske är rättare sagt).

Medlem

cyber transor är det äckligaste som finns :\


signatur

Jäh..

Medlem

Haha.. Har aldrig spelat en kvinnlig karaktär i mer än testsyfte eller om jag ska göra speciella klasser.. Healare tex passar bättre som kvinna. (därav testar jag bara sånna klasser lite)

Medlem

Helare passar bättre som kvinna? Just det... lät ju vettigt..

Jag spelar väldigt blandat och det beror ofta på ras i spelet. T.ex. I WoW så vägrar jag spela som man om jag är alv då de är fruktansvärt fula, medans min dvärg är en man (har en kvinnlig med). Dock ska man ju inte pga detta anta att alla kvinnliga karaktärer igentligen är pojkar/män. Men visst är nog en stor del det.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Agera motsatt kön i MMORPG-titlar handlar ju artikeln om, hardcore folk har inte tid att porrsurfa samtidigt.

2+ datorer ordnar det mesta


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

godam shemales.. spelar inte spel for att kolla pa toser.. de har man irl och porr till!
Hatar nar man inte vet om det e en tjej eller kille man snackar med..

Medlem

Tilläggas att har man par år på nacken gällande mmorpg spel så vet man om personen man spelar med är tjej eller kille efter par timmar spelande.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Helare passar bättre som kvinna? Just det... lät ju vettigt..

Jag spelar väldigt blandat och det beror ofta på ras i spelet. T.ex. I WoW så vägrar jag spela som man om jag är alv då de är fruktansvärt fula, medans min dvärg är en man (har en kvinnlig med). Dock ska man ju inte pga detta anta att alla kvinnliga karaktärer igentligen är pojkar/män. Men visst är nog en stor del det.

Sa aldrig att det var fakta, sa bara vad jag tycker.
Finns spel där män är starkare och kvinnor smartare också.. Där kan man väl förstå men annars? Spela kvinna för att de är finare att titta på? Man spelar väl inte för att stirra på sin karaktär..

Dessutom snackar vi rollspel här, så ni springer runt och låtsas vara kvinnor? Haha.. Jaja, är väl upp till er det.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

MMORPG - Many Men Online Role-Playing Girls

haha

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Tilläggas att har man par år på nacken gällande mmorpg spel så vet man om personen man spelar med är tjej eller kille efter par timmar spelande.

Har spelat mmorpgs aktivt sen 1999, och tycker faktiskt inte det e sa latt alltid.. tycker dessa shemales agerar javligt feminint.. kanske dags for en operation?

Men snackar man med nagon mycket sa upptacker man det ganska latt som du sager, men svarare me sanna man bara groupar med lite da och da eller som e i ens guild och man inte brukar snacka med..

Medlem

Hmm, för mig så beror det ju helt på vad för karaktär jag tänkt mig. Jag är definitivt en rollspelare och det är alltid kul att "skådespela". Jag har rollspelat både manliga och kvinnliga karaktärer. Ser det alltid som en utmaning att göra min karaktär levande åtminstone för mig själv (Sen om andra uppskattar rollspelandet så är ju det ett plus)

Men alltså, jag förstår inte riktigt vad det spelar för någon roll vad en person är för kön i verkligheten? När jag spelar en karaktär så är det ju bara en del av mitt sinne, den är inte mig kroppsligen. Jag brukar inte ha något emot att berätta vad jag är för kön i verkligheten när jag spelar en kvinnlig karaktär, men ibland så tvekar man t.ex då folk man vet är kassa rollspelare (och således borde spela på en annan server utan RPtag) som inte ser skillnaden mellan verklighet och skådespel och därmed "förstör" ens rollspelande.

Som en åsido så är det lite ironiskt, det är ju det rollspelare brukar beskyllas för från vissa håll, att ha dålig kontakt med verkligheten..

1
Skriv svar