27 lanseringstitlar till Wii

Robot
Inaktiv
27 lanseringstitlar till Wii

stod i level att red steel kanske skulle bli försenat för att de höll på att göra om vissa moment. var iofs rykten men ja.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Verkar ju lyckligtvis inte bli någon brist på spel att köpa ändå

Medlem

Som IGN har sagt kommer nog inte alla dessa titlar finnas ute dag 1, utan kommer släppas med jämna mellanrum den fösta veckan eller två.
Men det är ändå en maffig lista.

Medlem

ser lysande ut! mm red steel mmm


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Inga intressant exclusiva titlar iaf. Men cudos till Nintendo om de har så här många titlar vid/just efter release


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Oj oj oj, ser ut som om Nintendo har ess i hand denna gången 8)


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av LocSin:

Inga intressant exclusiva titlar iaf. Men cudos till Nintendo om de har så här många titlar vid/just efter release

Red Steel & metroid?

Medlem

tror knappast alla 27 kommer släppas som dom påstå nu .. lär typ vara max 5-10 spel som kommer på relle dagen av wii


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Imponerande. Att stora namn som EA och Ubisoft storsatsar på Wii är lovande.
Någon som har koll på PS3ans release-spel?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Flakmonkey

* Resistance: Fall of Man
* Warhawk
* MotorStorm
* Ridge Racer 7
* Tony Hawk's Project 8
* Fatal Inertia
* Full Auto 2: Battlelines
* Blade Storm: Hundred Years War
* flOw
* Sonic the Hedgehog
* Marvel: Ultimate Alliance
* Call of Duty 3
* Lair
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
* Need for Speed: Carbon
* NBA Live 07

De står på wikipedia... vet inte hur uppdaterad den är dock

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av LocSin:

Inga intressant exclusiva titlar iaf. Men cudos till Nintendo om de har så här många titlar vid/just efter release

Red Steel & metroid?

Var inte det minsta imponerad av Red Steel av det jag såg från E3 och Metroid lockar tyvärr inte speciellt så här före jag fått sett det "in-person" och fått prova det. Självaste namnet Metroid säljer tyvärr inte automatiskt till mig.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Flakmonkey

Om nya Metroid är lika bra som de till GC så måste iaf jag ha det... underbart äventyr

Medlem

Metal Slug Anthology...undra om det är samma koncept som alla andra 1394385st Metal Slug spelen? Tycker att de kan piffa upp spelet nu, fast ha kvar samma sjuka humor och våld

Medlem

Ursäkta, men hur kommer det sej att denna nyhet plockades bort från startsidan så snabbt?

Den enda Wii-nyheten som FZ skriver om på länge plockas bort till förmån av en Xbox360-nyhet. Jag vill absolut inte antyda något, utan tycker bara att det är tråkigt att Wii får så lite uppmärksamhet.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Ursäkta, men hur kommer det sej att denna nyhet plockades bort från startsidan så snabbt?

Den enda Wii-nyheten som FZ skriver om på länge plockas bort till förmån av en Xbox360-nyhet. Jag vill absolut inte antyda något, utan tycker bara att det är tråkigt att Wii får så lite uppmärksamhet.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det går rykten om att någon på FZs redaktion dejtar töser från Microsoft och det har en negativ inverkan på sagda persons täckning av Weeee. Det existerar en sammansvärjning vars mål är att motarbeta alla Microsofts motståndare. Jag skulle gärna berätta mer om den här konspirationen som går ända upp till toppen av redaktionen men jag är redan sen till mitt dagliga möte med min psykolog.

Väl mött och glöm inte bort aliminiumhatten! 8)

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av LocSin:

Inga intressant exclusiva titlar iaf. Men cudos till Nintendo om de har så här många titlar vid/just efter release

Red Steel & metroid?

Var inte det minsta imponerad av Red Steel av det jag såg från E3 och Metroid lockar tyvärr inte speciellt så här före jag fått sett det "in-person" och fått prova det. Självaste namnet Metroid säljer tyvärr inte automatiskt till mig.

well, whatever floats your boat dock så är mycket av det man sett från metroid lika det som var på gamecuben, vilket borde leda till att många är intresserad av det.

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av Döbringer:

Ursäkta, men hur kommer det sej att denna nyhet plockades bort från startsidan så snabbt?

Den enda Wii-nyheten som FZ skriver om på länge plockas bort till förmån av en Xbox360-nyhet. Jag vill absolut inte antyda något, utan tycker bara att det är tråkigt att Wii får så lite uppmärksamhet.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det går rykten om att någon på FZs redaktion dejtar töser från Microsoft och det har en negativ inverkan på sagda persons täckning av Weeee. Det existerar en sammansvärjning vars mål är att motarbeta alla Microsofts motståndare. Jag skulle gärna berätta mer om den här konspirationen som går ända upp till toppen av redaktionen men jag är redan sen till mitt dagliga möte med min psykolog.

Väl mött och glöm inte bort aliminiumhatten! 8)

Zzzzzz moget svar...:down:
Nästa!!


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av dosman:
Skrivet av Döbringer:

Ursäkta, men hur kommer det sej att denna nyhet plockades bort från startsidan så snabbt?

Den enda Wii-nyheten som FZ skriver om på länge plockas bort till förmån av en Xbox360-nyhet. Jag vill absolut inte antyda något, utan tycker bara att det är tråkigt att Wii får så lite uppmärksamhet.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det går rykten om att någon på FZs redaktion dejtar töser från Microsoft och det har en negativ inverkan på sagda persons täckning av Weeee. Det existerar en sammansvärjning vars mål är att motarbeta alla Microsofts motståndare. Jag skulle gärna berätta mer om den här konspirationen som går ända upp till toppen av redaktionen men jag är redan sen till mitt dagliga möte med min psykolog.

Väl mött och glöm inte bort aliminiumhatten! 8)

Zzzzzz moget svar...:down:
Nästa!!

Du verkar lika humorlös som ditt namn.

Medlem
Skrivet av asdf2:

Du verkar lika humorlös som ditt namn.

Det ska komma från någon som kallar sej asdf2...
Min nick är ett namn på tyska och betyder inget på svenska, om det är vad du fått för dej.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av asdf2:

Du verkar lika humorlös som ditt namn.

Det ska komma från någon som kallar sej asdf2...
Min nick är ett namn på tyska och betyder inget på svenska, om det är vad du fått för dej.

syftar ditt namn på Hanko Döbringer? inte så roligt det heller i min mening

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av asdf2:

Du verkar lika humorlös som ditt namn.

Det ska komma från någon som kallar sej asdf2...
Min nick är ett namn på tyska och betyder inget på svenska, om det är vad du fått för dej.

syftar ditt namn på Hanko Döbringer? inte så roligt det heller i min mening

Vad man kan åstadkomma med Google i dessa dagar *oimponerad*.

Jag visste inte att man måste vara en jävla pajas alltförjämnan i detta forum och heta"m0ng0 från Kongo" eller nåt annat idiotiskt. Det är bara ett användarnamn, vem fan bryr sej.


signatur

yolo

Medlem

Ahh... Fanns ett par som jag kommer att skaffa när jag köper en Wii. Längtar så mycket redan. :>

Hmm dom skulle nog sattsa på mer exclusiva titlar..

Det jag sett som tex: Call of Duty 3 ..så håller inte Wii måttet gentemot X360 & PS3..men men.. du kan ju hålla kontrollerna som ett gevär om du vill och det kanske vinner mot skillnaden i grafik iallfall i minst 2 timmar..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar