Två åsikter om Dead Rising

Robot
Medlem
Två åsikter om Dead Rising

Har funnits en IGN recension ett tag nu, fick precis som jag trodde.. Ett "medel" spel som är säkert kul, men man tröttnar nog med tiden.

Medlem

Känns lite GTA, fast blodigare. För mig höll GTA i kanske 50 timmars speltid sen vart det tråkigt. Hoppas de lyckas bättre med DR. Det verkar lite skojj faktiskt

Medlem
Skrivet av mett:

Känns lite GTA, fast blodigare. För mig höll GTA i kanske 50 timmars speltid sen vart det tråkigt. Hoppas de lyckas bättre med DR. Det verkar lite skojj faktiskt

50 timmar?? Det är mer än dem flesta spelar ett spel, förväntar du dig 50 timmar av alla spel, då förstår jag om du ofta blir besviken på spel!!?

Jag tycker demot är kul, kommer nog köpa det här.. Om det bara håller ens 20timmar så är jag nöjd... fler timmar orkar jag nog inte spela ett spel ändå!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vilken idiot som har skrivit på gamedaily. Först klagar han på spelet sen mitt i så säger han att det är bra sen klagar han igen...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av mett:

Känns lite GTA, fast blodigare. För mig höll GTA i kanske 50 timmars speltid sen vart det tråkigt. Hoppas de lyckas bättre med DR. Det verkar lite skojj faktiskt

50 timmar?? Det är mer än dem flesta spelar ett spel, förväntar du dig 50 timmar av alla spel, då förstår jag om du ofta blir besviken på spel!!?

Jag tycker demot är kul, kommer nog köpa det här.. Om det bara håller ens 20timmar så är jag nöjd... fler timmar orkar jag nog inte spela ett spel ändå!!

Ska jag spela ett spel, så gör jag det ordentligt

För att inte tala om min time-played i WoW. 8)

Medlem
Skrivet av mett:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av mett:

Känns lite GTA, fast blodigare. För mig höll GTA i kanske 50 timmars speltid sen vart det tråkigt. Hoppas de lyckas bättre med DR. Det verkar lite skojj faktiskt

50 timmar?? Det är mer än dem flesta spelar ett spel, förväntar du dig 50 timmar av alla spel, då förstår jag om du ofta blir besviken på spel!!?

Jag tycker demot är kul, kommer nog köpa det här.. Om det bara håller ens 20timmar så är jag nöjd... fler timmar orkar jag nog inte spela ett spel ändå!!

Ska jag spela ett spel, så gör jag det ordentligt

För att inte tala om min time-played i WoW. 8)

som är?

1
Skriv svar