Project Offset får utgivare, söker mer folk

Robot
Project Offset får utgivare, söker mer folk
Medlem
Project Offset får utgivare, söker mer folk

Grymt nice jag gillar när hobby människor får göra ett spel. P:

Medlem

Oh kul att de går framåt för detta spelet äntligen..
Var väl 3 killar eller nått liknande som gick samman och började bygga denna otroligt snygga spelmotor med mer filmrealistiska effekter? Effekterna är verkligen imponerande och påminner mycket om de man ser i dagens filmer så som sagan om ringen triologin tycker jag.
Man kan ju hoppas på att de inte dröjer för många år innan de får ut spelet i affärerna då jag tror många andra speltillverkare kan snappa upp vad dessa killar gjort i sin egna spelmotor och tillämpa i sina egna.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Fett, hoppas nu de har skill nog att få ihop ett spel. Göra spel är grymt svårt, även om man kan koda fina grafikdemos.

Medlem

Sweeeet


signatur

Jäh..

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Fett, hoppas nu de har skill nog att få ihop ett spel. Göra spel är grymt svårt, även om man kan koda fina grafikdemos.

Det är inga nybörjare direkt. Dom jobbade med Savage innan.:)

Medlem

Hoppas hoppas spelet blir kul också, har höga förväntningar på denna titel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av Kabushi:

Det är inga nybörjare direkt. Dom jobbade med Savage innan.:)

Säger inte så mycket mer än det vi redan visste - de kan programmera en bra spelmotor(?) och göra fin grafik. För att göra ett bra spel krävs det fokus - och för att få fokus krävs det mycket mer än yrkesskickliga programmerare och grafiker.

Jaja, nu när de fått en förläggare så lär de ju iallafall få press att prestera på sig och en del hjälp med beslutstagande. De är ju de som håller i pengarna som bestämmer.

Medlem

kommer det till 360?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

kommer det till 360?

Ja:D

Medlem

Phett! Nu slipper man sitta som på nålar i alla fall


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Kul när det går framåt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

har varit taskigt med videos/info i ett halvår. förhoppnigsvis lär det dyka upp nu när dom har en utgivare

Medlem

hua, tänk er ett WW2-fps i project-offsetmotorn

edit: kan de inte släppa nå techdemo eller nått, bara några rum som man kan gå omkring i och njuta av grafiken så man slutar dreggla nån jävla gång

Medlem

Vad är det för spel, Fantasy-fps??? Kan kanske bli coolt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fierce_Swe:

Vad är det för spel,
Fantasy-fps??? Kan kanske bli coolt!

Det är bara att besöka vår speldatabas här på FZ för att läsa på om spelet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Katana:

hua, tänk er ett WW2-fps i project-offsetmotorn

edit: kan de inte släppa nå techdemo eller nått, bara några rum som man kan gå omkring i och njuta av grafiken så man slutar dreggla nån jävla gång

NEEEJ OCH ÅTER NEEEJ....
inga mer WW2 fps....
det är så jävla uttjatat....jag blir GALEN (i glass)


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Mmm, det finns WW2 så det räcker. Project Offset ser underbart ut, hoppas det inte hinner bli utdaterat innan det släpps som t.ex Stalker.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Äh, ww2 är det bästa som hänt ju, finns plats för många nya bra spel, sålänge de tillför nått nytt dvs ;P ett ww2-lir med extremt bra grafik skulle jag vilja se

Medlem
Skrivet av Katana:

Äh, ww2 är det bästa som hänt ju, finns plats för många nya bra spel, sålänge de tillför nått nytt dvs ;P ett ww2-lir med extremt bra grafik skulle jag vilja se

'
De enda WW2 fpsen som inte följer mallen som MoH la grunden för är väl H&D serien, resten har ju inte tillfört nått alls typ..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Katana:

Äh, ww2 är det bästa som hänt ju, finns plats för många nya bra spel, sålänge de tillför nått nytt dvs ;P ett ww2-lir med extremt bra grafik skulle jag vilja se

'
De enda WW2 fpsen som inte följer mallen som MoH la grunden för är väl H&D serien, resten har ju inte tillfört nått alls typ..

Mm kan ju bero på att H&D var före MoH...


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar