StarCraft-musiken nu på Battle.net

Robot
Inaktiv
StarCraft-musiken nu på Battle.net

Spelar: SC: Zerg 2

Gud va det va länge sedan

Inaktiv

Undrar hur många som sitter och spelar in det här nu?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Protoss ready room... den är mäktig.

Inaktiv

Hur kan man få dom här på mp3? nån som kan skicka?

Inaktiv

haha har inte spelat st på 7 år..ska man leta upp skivan å skratta åt grafiken? :D...ahhahaha
detta ska bli en härlig nostalgi tripp...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Kan man annat än dyrka introt till Brood Wars? Detta är något som fler företag borde ta efter!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Läskigt att musiken låter som Super nintendo kvalitet numera. När man lirade SC så var det ju så bra musik som fanns.

Melodierna är forfarande geniala och jag älskar dem, på samma sätt som jag älskar musiken från Chrono Trigger, Chrono Cross samt alla Final Fantasy spel.

Medlem

Bah. Att håna grafiken i starcraft är ju bara dumt. Det är fortfarande helt klockrent. Likaså musiken. Starcraft är inte tillnärmelsevis gammalt nog för att börja försämras med åldern.

Medlem

StarCraft. <3

Helt klart en av världens bästa RTS-lir, FORTFARANDE.
Även om de skulle göra en uppföljare, som är så eftertraktat, så är jag gode tveksam till att den skulle ens ha hälften av orginalets succér. Men wth, keep an open mind.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ett av världens bästa spel. Ingen tvekan om det.

Medlem

Det ägde alltid då man rullade in ett gäng siege tanks, satt igång siege mode, och hade Terran 3 dundrande i hörlurarna. (Av någon kuslig anledning brukade det alltid vara den låten då jag anföll med tanks också. )

Inaktiv
Skrivet av toern:

Det ägde alltid då man rullade in ett gäng siege tanks, satt igång siege mode

dina seige tanks har inget mot mina lurkers!!!
:evil:

Medlem

NOSTALGITRIPP!!

Hade glömt hur mycket musiken äger i det spelet. Får verkligen starkt sug att börja spela igen. förstår asiaterna nu att de fortfarande älskar spelet så högt
Genialiskt bra musik till spelet *dyrkar blizzards bästa spel*

Medlem

Detta känns som en uppladdning till samma goa hype som de lyckades med för inte så länge sedan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det svåra för mig blir att återskapa denna känslan i den kommande filmen
SC: Chronicles.

Men roligt ska det bli!


signatur
Medlem

SC: Chronicles.. Den får gärna komma snart. Lär säkert bli en finfin rulle det, visuellt sett om inte annat.


signatur

Fueled by coffee.

1
Skriv svar