Spana in Mammoth Tanks i C&C 3

Robot
Medlem
Spana in Mammoth Tanks i C&C 3

GDI har väl aldrig använt Mammoth Tanks förut?, Soviet använde dem i Red Alert.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Dom fanns i C&C O.o Kommer ihåg att man mötte dom som NOD mot slutet.

Medlem

GDI hadde Mammoth Tanks i gammla C&C, och sen i Tiberian Sun hadde man Mammoth MKII som var en stor fyrbent mech med typ 2 railguns och 1 raket pryl.

Soviet har aldrig haft mammoth tanks i red alert?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

GDI hadde Mammoth Tanks i gammla C&C, och sen i Tiberian Sun hadde man Mammoth MKII som var en stor fyrbent mech med typ 2 railguns och 1 raket pryl.

Soviet har aldrig haft mammoth tanks i red alert?

Jo av någon anledning så gav man Mammoth Tanken till Sovjet i Red Alert.
Mammoth Tanken fanns även i Tiberian Sun fast då som en enhet som inte gick att bygga utan man hittade några i ett uppdrag och fick kontrollen över dom.
Med lite haxande i ini filerna så gick dom att bygga(gick även att modifiera dom lite, en hover Mammoth tank var rätt så häftigt ).


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

GDI har haft Mammoth Tanks. Men jag saknar den "biffiga" formen från C&C och RA.


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:

GDI har haft Mammoth Tanks. Men jag saknar den "biffiga" formen från C&C och RA.

I C&C (ettan) fick man känslan: här kommer något stort, långsamt och jäkligt farligt :).
Det var nog tänkt att Mammoth Tanken åter skulle få vara på Sovjets sida i RA2, men tack o lov så döpte dom om den till Apocalypse Tank.:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av aar88:

Men jag saknar den "biffiga" formen från C&C och RA.

Håller med, den här såg ju rent av klen ut

/ LordDaimos

Inaktiv

hehe allt annat kanske ser jättefjuttigt ut

Medlem

E det nån mer än jag som tycker C&C 3 redan verkar suga? Det ser så fantasilöst ut att jag tror jag skippar testa demot rens. Och då var ändå C&C som fick mig att köpa min första PC....

Medlem

Mammoth tanksen i C&C ägde dom i Red Alert tycks jag minnas dock
Egentligen är ju inte själva bilderna nån nyhet eftersom mammoth tanks fanns med redan i dom allra första bilderna som släpptes av C&C 3

Inaktiv

Jag gillar mer idén av en långsam fyrbent jätter med ett mostriöst artelleri. Inte någon sketen bandvagn som denna. Jaja, vem vet denna kanske är fetare än den först verkar...

Förövrigt fanns ju Mammoth tank i tiberian sun och gick att bygga av gdi. Dock endast en åt gången.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

jag säger som jag brukar, för mycket larvband och för lite tank

Medlem

Westwood kom tillbaks! :evil:

Medlem
Skrivet av Zuncan:

Jag gillar mer idén av en långsam fyrbent jätter med ett mostriöst artelleri. Inte någon sketen bandvagn som denna. Jaja, vem vet denna kanske är fetare än den först verkar...

Förövrigt fanns ju Mammoth tank i tiberian sun och gick att bygga av gdi. Dock endast en åt gången.

Supreme Commander... Där finns det FETA enheter... Mammoth tank pft!


signatur

---
Boo!

The Mammoth Mark II !!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Kolla vad man kan lära sig från wikipedia... http://members.tripod.com/Strv102r/strv_2000.htm

:up::up::up::up::up:

Medlem
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av Wardancer:

GDI hadde Mammoth Tanks i gammla C&C, och sen i Tiberian Sun hadde man Mammoth MKII som var en stor fyrbent mech med typ 2 railguns och 1 raket pryl.

Soviet har aldrig haft mammoth tanks i red alert?

Jo av någon anledning så gav man Mammoth Tanken till Sovjet i Red Alert.
Mammoth Tanken fanns även i Tiberian Sun fast då som en enhet som inte gick att bygga utan man hittade några i ett uppdrag och fick kontrollen över dom.
Med lite haxande i ini filerna så gick dom att bygga(gick även att modifiera dom lite, en hover Mammoth tank var rätt så häftigt ).

Those were the days, hur många timmar har man inte suttit och knackat ini-filer till C&C-spelen? Nuke-Trucks utan att köpa addonet någon? :>


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Langos: Bästa var väl RA där expansions innehöll de units som den lilla mod-scenen gjorde till sina mods...vilken 'slump', huh?

Men vi var inte bittra, nej då...

1
Skriv svar