Massor av The Burning Crusade-info

Medlem

Är jag den enda som längtar? xD

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ge oss bra MMOFPS istället! Tänk er en värld från Alien:s filmen där en planet har invaderats av aliens och flera rymdskepp skickas dit för att rensa planeten vilket resulterar i massiv luftoffensive!

[http://www.fz.se/spel/?id=1661]

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av LannY:

Förstår inte varför det är så fruktansvärt att ett företag tjänar pengar... Det är ju inte välgörenhet de håller på med...

Avundsjuka

Citerar en på forumet: "Det har blivit svenskt att hata allt som är stort"

MS, EA, är det blizzards tur nu?

Medlem

helt klart för så fort man klagar och tycker nått är fel så är man avundsjuk eller följer det senaste modet eller vad fan som helst,
är man betalande kund har man rätt att klaga oavsett hur dumt det än är man behöver inte gapa stort och svälja allt blizzard gör
Och att man tycker att för mycket av vinsterna går rakt ner i fickan på företaget istället för en förbättrad produkt ska man klaga,men FZ kanske är fel ställe att göra det på om man vill ha förändringar.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv
Skrivet av Tarden:

helt klart för så fort man klagar och tycker nått är fel så är man avundsjuk eller följer det senaste modet eller vad fan som helst,
är man betalande kund har man rätt att klaga oavsett hur dumt det än är man behöver inte gapa stort och svälja allt blizzard gör
Och att man tycker att för mycket av vinsterna går rakt ner i fickan på företaget istället för en förbättrad produkt ska man klaga,men FZ kanske är fel ställe att göra det på om man vill ha förändringar.

Ja då FZ har inget med Blizzard att göra

Men du antar att dom tar alla pengar iställer för att göra prokten bättre, du antar att det kostar inte så mycjet att hålla servrarna igång, du antar att dom inte bryr sig om sina spel.

Så då antar du allt iställer för att ha fakta, du gnäller om något du inte vet något om! -.-

Medlem

jag ger blanka fan i vad blizzard sysslar med då jag slutat spela wow för flera månader sen men blir leds då alla ska trasha nån då dom har nått negativt att säga om det blizzard gör


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv
Skrivet av Tarden:

jag ger blanka fan i vad blizzard sysslar med då jag slutat spela wow för flera månader sen men blir leds då alla ska trasha nån då dom har nått negativt att säga om det blizzard gör

Usäkta ordvalet, men detta är ett forum, vafan tror du man gör här igentligen?

Någon tycker om det och någon gör inte det, det ända som är iriterande är när folk snackar skit om saker dom itne vet något om, iaf jag tycker det.

Inaktiv

Tycker man inte om något så låter man bli. I alla fall gör jag det. Jag tycker att WoW är ett väldigt bra spel trotts att jag inte spelar det längre.

Zool: bra poäng

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Tarden:

jag ger blanka fan i vad blizzard sysslar med då jag slutat spela wow för flera månader sen men blir leds då alla ska trasha nån då dom har nått negativt att säga om det blizzard gör

Usäkta ordvalet, men detta är ett forum, vafan tror du man gör här igentligen?

Någon tycker om det och någon gör inte det, det ända som är iriterande är när folk snackar skit om saker dom itne vet något om, iaf jag tycker det.

Då kan man bemöta det med fakta om man tycker det är så fel, och hela penga joxet var ett ganska dåligt exempel.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

No more !! orkar inte hämta mer x av ditt eller datt alternativt döda x till av ditt eller datt nått mer . Det blir ingen crusade för mig brinande eller inte ...


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Tarden:
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Tarden:

jag ger blanka fan i vad blizzard sysslar med då jag slutat spela wow för flera månader sen men blir leds då alla ska trasha nån då dom har nått negativt att säga om det blizzard gör

Usäkta ordvalet, men detta är ett forum, vafan tror du man gör här igentligen?

Någon tycker om det och någon gör inte det, det ända som är iriterande är när folk snackar skit om saker dom itne vet något om, iaf jag tycker det.

Då kan man bemöta det med fakta om man tycker det är så fel, och hela penga joxet var ett ganska dåligt exempel.

fakta? det handlar väl om åsikter O.o

Medlem

ja oftast men han var ju så irriterad på folk som inte vet nånting då kanske man ska upplyssa dom om vad som stämmer och inte


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv
Skrivet av Tarden:

ja oftast men han var ju så irriterad på folk som inte vet nånting då kanske man ska upplyssa dom om vad som stämmer och inte

Den faktan jag har är att han inte vet siffrorna, och det va det dom flesta försökte säga också.

Medlem

Vad alla ska klaga. Jag talar inte om för nån hur dom ska spela, jag talar inte om för nån hur dom ska göra, men jag har lika skoj för det. Jag spelar i min takt, och min guild innehåller polare och bröder och allt sånt där. Vi älskar WoW och vi har alltid älskat blizzard. Klaga på, men för min del känns det inte konstigt att det var just blizzard som knallade på med en braksuccé istället för nått annat företag.

Medlem

Nu vet jag inte hur blizzards ekonomi ser ut, men helt garanterat får dom in helt sjuka summor efter detta serverunderhåll som många snackar om. Då tycker jag att dom kunde lagt in betydligt mer i en expanison, typ bättre PVP. Detta är bara mina åsikter. Spelar inte spelet längre ändå. Förhoppningsvis lägger dom pengarna på att utveckla ett nytt spel. Personligen längtar jag efter SC2.

Inaktiv
Skrivet av Minai:

Då tycker jag att dom kunde lagt in betydligt mer i en expanison, typ bättre PVP.

Har du läst något om expansionen i huvud taget?

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Minai:

Då tycker jag att dom kunde lagt in betydligt mer i en expanison, typ bättre PVP.

Har du läst något om expansionen i huvud taget?

Säger det samma.. den nya PvP delen verkar ju helt grym, inta en stad, bomba fiender osv.

Ser fram mot expansionen något helt enormt.


signatur
Medlem

Hmm, men blizzard har väl aldrig varit superinnovativa? De har ju mest tagit en ide, och gjort den bättre. Det är ju deras starka sida.

Medlem

Så på två PLANETER kan man inta EN stad, blir impad av Blizz pvp ambitioner.
Det enda som verkar bra är gladiatorspelen, men då man måste grinda 10hjärndöda lvl innan man får tävla så är det inte lika intressant längre.

Säger det igen...gör alla områden pvp och hitta på någon orsak att invadera Stormwind, Ironforge och resten av städerna och plundra och bränn ner skiten. Sen borde man kunna loota de man dödar i pvp också. Då kommer wow att vara det bästa pvp liret på marknaden.

Medlem

pvp server har full pvp upp till factionen om man vill inta en stad..

Sen kan ju faktiskt spelarna skapa egna events med rewards om orken fans.

Fast gillena är oftast för irriterade på varandra eller är för snikna så det är ju inte troligt.

kan hålla med om att man skulle kunna lösa loot biten på en pvp server.

Dock på pve server så tycker jag pvp ska hållas till ett minimum alt bara pvp när man aktiverar det läget


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar