Battlefield 2 patchas på tisdag

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Jaha spelutvecklarn själv uttalar sig då vet man...
Nää men seriöst ska ett spel behöva ta upp 50 gb? Nu snackar jag t.ex Blue-ray. För om det är som det du säger så påstår du alltså det eller ?
Det är ju förfan lika mycket geometri och annat i gamla spel också men inte tar de upp 50 gb.

Ja, jag är spelutvecklare (sista året på högskola). Ju mer plats desto mer godis för dina ögon när du lirar


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Tillbaka till topic plz:

Enbart infanteri-läget låter otroligt skönt.

Tycker visserligen det är kul att flyga helikopter själv m.m. men har tröttnat på all skiten i samband med det, folk som hoggar fordonen, teamkill i ryggen när man är en halvmeter från att få helikoptern/flygplanet osv.

Riktar nästan bara in mig på infanteristrider numera och vore kul om fler gjorde det.

Kanske man lyckas komma iland lite oftare som USA på Wake Island också, istället för att bli söndersprängd av flygplanen så fort man lämnar hangarfartyget med båt/helikopter. Hoppas de lämnar båtarna iofs, blir drygt att simma.

Medlem

Jo, det ska bli jävulskt skönt att slippa alla APC:er och tanks ibland.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jag antar att Inf-Only även utesluter jeeps/favs etc vilket kan göra vissa banor rätt obalanserade. Å andra sidan får väl serverägarna se till att anpassa maplisten så det funkar, Inf-Only på Dragon valley skulle nog fungera mindre bra. (Tänker på 64-versionen).


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

12
Skriv svar