Uppdatering till CS: Source på gång

Robot
Medlem
Uppdatering till CS: Source på gång

Men är de dumma i huvet eller ? Radar lösningen kommer ju förstöra bara, om en fiende ser mig under ett tåg så vet plötsligt alla 4 andra ct som står och deffar det också mmmm vad bra...

Medlem

De kan väl försöka ge sig på lite buggar först och främst..

Medlem

Exakt en fin bugg som borde ha fixats för läääänge sen är hitboxen eller kan man kalla det bugg ? De är väl som de är tack vare att Valve inte kan göra något åt de.

Inaktiv

Here we go again.. CS-rävarna börjar omgående skrika så fort man petar i spelet. Alltid samma visa inför en uppdatering.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

"du kan få fiender att synas hos dina lagkamrater." Betyder INTE att du syns på kartan hos alla fiender bara en av dem ser dig!
Läs lite nogrannare nästa gång, om han måste rapportera för att man ska synas och man syns bara i nån sekund så kan jag bara se det som positivt och ett sätt att få in lite taktik i public servrar.

Inaktiv

Precis. Man måste stirra på en fiende för att den skall visas på kartan för sina medspelare. Inte det enklaste alla gånger.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Då ska man bara skutta runt

Medlem

Radarn är inte det lättaste att avläsa heller, inte en chans att du ser om spelaren är under, över eller brevid ett tåg tex.

Inaktiv

typ som i bf2 då eller?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Som BF2 på ett ungefär. Där måste man la reporta in posistionerna om jag inte minns fel?

Bt
Medlem

Du håller siktet på fienden och väljer spotted i BF2. Men i BF2 vet du nästan hela tiden vart fienden är med en commander som visar vart fienderna är exact på en karta, lite skillnad.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Sämsta bilden att visa.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det ger fortfarande inget det finns viktigare saker än radarn som behövs fixas.

Inaktiv

Du kan väl dra din lista med dessa viktiga saker som borde fixas?


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Inaktiv
Skrivet av Zuncan:

Du kan väl dra din lista med dessa viktiga saker som borde fixas?

haha vill också höra.

tycker det är fan perfekt xD ..nämen.. är väldigt polerat.. extremt polerat tom. kanske lite bättre T-models och att valve börjar göra egna models till vapen som man kan ha.

tycker communityt har blivit slöa på att ge ut nya weaponmodels

Medlem

Hitboxarna där har du nått som borde fixas. Varför tror ni inte cpl har gått över till cs source för ? För att det är extremt polerat eller ? Hitboxarna skulle ha prioriterats för läänge sen med tanke på hur de ser ut.. Någon som har sett filmen på putfile ? För er som har gjort det och tror att de är fixade så kan jag ju bara säga att de är precis lika usla fortfarande tyvärr :/

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Hitboxarna där har du nått som borde fixas. Varför tror ni inte cpl har gått över till cs source för ? För att det är extremt polerat eller ? Hitboxarna skulle ha prioriterats för läänge sen med tanke på hur de ser ut.. Någon som har sett filmen på putfile ? För er som har gjort det och tror att de är fixade så kan jag ju bara säga att de är precis lika usla fortfarande tyvärr :/

ok håller med på den punkten

Medlem

Jag menar inte att whina men jag blir så himla less jag och min klan har väntat sen förra updaten på att nått viktigt ska fixas men så vart det ju inte Får väl bli att vänta på cs på hl3 eller nått

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Får väl bli att vänta på cs på hl3 eller nått

Episoderna är "HL3". Gabe sa det i någon interjuv för ett bra tag sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Okej :/ Verkar ju bli att vänta på source 2 då eller nått Man börjar nästan undra om Valve har gjort haxxet konstigt medvetet eller om source har problem med penetration. För som det är nu kan du haxxa vissa lådor medans ett räcke på de_train inte går att skjuta igenom. En sak som verkligen bevisar att hitboxen är som den är är när folk sitter under tågen på train från vissa vinklar tål de hur mycket som helst. Jag har tagit bilder på hitboxen men är inte medlem på någon sida som kan hosta bilder. Bortsett från allt detta så är css fortfarande riktigt kul

Inaktiv

Hm det där med radarn lät inte kul


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Jag har tagit bilder på hitboxen men är inte medlem på någon sida som kan hosta bilder.

Om det bara är bilder du vill hosta, så jobba dig till Imageshack och hosta på... Åtminstone jag kollar in dem...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv

waah, sådär off känns hitboxarna absolut inte .. men men

Inaktiv
Skrivet av Zuncan:

Here we go again.. CS-rävarna börjar omgående skrika så fort man petar i spelet. Alltid samma visa inför en uppdatering.

då ska du höra bf2 rävarna ...

Medlem

Ok, inkollade o klara från min sida... Har ju sett den däringa videon oxå, men så som de visar de känns det inte. Inte riktigt iaf, men jag har nog för dåligt aim för att riktigt testa det...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Asså det beror helt på server och lina också men hitboxen är alltid lite efter så det slutar med konstiga hs osv Nått du kan testa är att stå i cw på dust2 och så ska en ct stå i porten och skjuta på dig medans du backar det kommer sluta med att du åker tillbaka där du kolla ner på porten och vara död

Medlem
Medlem

När man lirade cs så var det ett konstant jevla tjötande om hitboxarna, tog flera år innan de blev bra(om de någonsin blivit det), men när Source kom så blev vanliga cs helt plötsligt skitbra å felfritt? haha ne du.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

12
Skriv svar