Rockstars mobbningsspel Bully filmat

Robot
Medlem
Rockstars mobbningsspel Bully filmat

Smash the bullys !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Helt klart ett Intressant koncept.

Inaktiv

freaking ace.. jag älskar hur rockstar bara pissar på sig själva i motvind. Det här spelet kommer ju slå tillbaka likt en projektil klämd ur kung carl's röv!

Oh ja - låt oss suga ut lite mer pengar på 3 år gammal grafik för det är billigt. -_-

Medlem

Bra att se en spelutgivare som vågar ge ut radikala spel och skiter i vad folk tycker. Stark jobbat i tider då vi endast ser idelösa ww2 spel eller "stora starka usa spraka skiten ur araber" spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Flakmonkey

Är inte så kontroversiellt... jag menar man är ju på den mobbades sida... hade man spelat en mobbar så hade det nog förargat betydligt fler människor i det amerikanska bibelbältet ^^

Redaktör

Att vara på mobbarens sida upprör nog fler än galna sydstatare... Ändå, Rockstar vågar sig på obehagliga och annorlunda upplägg - även om det inte blir bra är det en frisk fläkt. Synd att pc-versionen är inställd, där behövs verkligen variation.


signatur
Inaktiv

Kan nog bli riktigt intressant.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Älskar rockstar ^^

Medlem

Oj oj.. Det spratt i hela kroppen när jag kollade på det där klippet Grafiken är inte så viktig i det här fallet, även om det jag kunde se såg bra ut. Huvudrollens röst kanske var lite väl vuxen dock..

Medlem

de två senaste senaste GTA-titlarna var också icke-PC-annonserade (fast det har då kommit ut till pc ½-1 år senare), vilket får mig ändå att hoppas lite. Men, synd :/


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

1
Skriv svar