Makro Wars 2007

Skägg.
10 Chambers
Makro Wars 2007

Vad som till en början var en oskyldig resa till Dalarna tillsammans med @xplejjn och våra sambos utvecklades snabbt till något mycket allvarligare - Makro Wars 2007. Jag har visat tendenser på en fetisch för makroläget tidigare och med nämnda vapendragare på samma bana spårade det ur en smula. Jag tror att vi hukade oss över varenda blomsterrabatt mellan Borlänge och Rättvik. Kul var det och på lördagskvällen såg vi Marit Bergmans konsert på Dalhalla, mästerligt bra och en underbar plats. En kanonresa, kort och gott. Några av våra fotoutsvävningar kan ses nedan.

[ia=539][ia=538][ia=540]
[ia=546][ia=545][ia=544]
[ia=543][ia=542][ia=541]

#blogg


signatur
Medlem
Makro Wars 2007

tog massa makro bilder på sommarstället på öland i veckan ..gillar fokusen som blir kring objektet och oftast blir kvaliten avsevärt bättre


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skägg.
10 Chambers

mm, det är fokusen och djupet bilden får man vill åt... lätt beroendeframkallande


signatur
Inaktiv

Fina bilder!

Våra bilder består mest av barn i olika vinklar numera:|

Vi var förbi Dalhalla när vi var i Rättvik, klart ballt ställe!
Fast Marit Bergman kan ni behålla;)

Skägg.
10 Chambers

Tack!

Utsikten när man närmade sig Rättvik och såg ut över hela Siljan var rejält maffig. Och Dalhalla var riktigt coolt, lär vara ännu bättre i augusti när det blir mörkt tidigare.


signatur
Medlem

Jag har blivit lite "makro" beroende, tjejen blir ju lite smått galen
när hon går igenom bilderna på kameran... Alltid roligt! Man kan ju ta på så konstiga saker.


signatur

The Sun Will Rise Again, Iam Back!

Skägg.
10 Chambers

mm, det är beroendeframkallande, allt blir häftigt i närbild


signatur
Medlem

Tror det är lite en nybörjarfluga att köra makro på allt. Ojdå, hoppas det inte blev en brandfackla här. Det var i alla fall så för mig när jag började fota.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Kanske är en nybörjarfluga, och jag är tillräckligt opretto i mitt fotograferande för att inte ta illa upp

Förhoppningsvis blir det en systemkamera till hösten, det skulle vara kul att utveckla plåtandet.


signatur
1
Skriv svar