Info om nästa BF2-patch i dag

Robot
Medlem
Info om nästa BF2-patch i dag

Hoppas det släppas idag, då kanske man får för sig att installera och börja spela igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vet inte om jag vågar installera patche även om jag till slut måste. Vill inte vara med om ännu mer buggar och försämrad gamplay från EA...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men man får ju en ny karta, vad gör det då att man får fler buggar?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Vet inte om jag vågar installera patche även om jag till slut måste. Vill inte vara med om ännu mer buggar och försämrad gamplay från EA...

spånat i att det kan bli bättre gameplay :V ?
Tycker folk är så onödigt sura ang dom nya patcharna. jag har då inte märkt att det har blivit sämre gameplay iaf. Enbart bättre .. även fast dom inte har fixat allt som kan fixas. men denna patch är nog ännu ett steg i rätt riktning

/optimisten

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Men man får ju en ny karta, vad gör det då att man får fler buggar?

Hoppas det går att spela den nya kartan trots de nya buggarna...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Håller med bleak helt och hållet.. Folk klagar alldeles för mycket.. Ända dåliga dem gjort hittils är att dem tagit bort squadjumping

Medlem

Bra om patchen äntligen släpps så att alla får möjlighet att spela Road to Jalalabad som enligt mig är den bästa banan hittills.

Inaktiv

jag har slutat spela bf2 pga de senaste patcherna......
specielt den buggen när servern inte fattat att man tagit fram ett visst vapen och byter tebax till det föregående...

och den dära där fienden ser ut och snackar som jenkare men är inte en jenkare..... fan vad jag avinstallerade bf2 efter det....
han sprang rund mej å skrek ammo here och slängde ammo...självklart sköt jag inte..även om hans tag var rött...för den jävla buggen finns åsså... fått många punishes för att jag skötit mina egna som var röda :p...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Har hört att det inte kommer någon Patch idag men vem vet

Inaktiv

Det jag hoppas att dom kommer fixa bättre är ingamebrowsern, hoppas att man kan välja vilket land servrarna ska komma ifrån så man bara får upp svenska.

Jag har Qtracker men det verkar inte gå att filtra så man bara får från sverige.
Funkar ASE med BF2 nu, för jag hörde att det har slutat fungera men det kanske bara var struntprat?

Medlem

hoppas att den kommer snart iaf!

Inaktiv

Ny bana, och en stadsbana till på köpet! Men man kan ju fråga sej hur många nya buggar som kommer introduceras?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

http://www.totalbf2.com/

Patchen kommer den 15 augusti.

1
Skriv svar