Test Drive: Unlimited visar upp sig

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited visar upp sig

Detta ska bli kul
Men tyvärr så får vi som vill spela de på PC vänta några månader extra

jnx
Medlem

Testade demot på XB360, rätt hyffsat kul och snyggt. Ska bli kul att bita i den färdiga produkten senare...

När släpps det ?

Medlem

Det demot har dom sagt inte var speciellt bra. Ett nytt demo är planerat att släppas 20augusti (xbox360).

360versionen har ett planerat realesedatum första/andra veckan i september.

PCversionen har dom sagt oktober, men jag har för mig att jag läste att de ändrat det till november...

Och att ett demo till pc är planerat till september

Inaktiv
Medlem

Grymt demo, grymt spel... det här vill jag ha till min 360!! Har tröttnat på PGR3 nu...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Ni som testat på X360:

- Hur var handlingen utav bilen, var den mer arcad eller mer realistisk?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Ni som testat på X360:

- Hur var handlingen utav bilen, var den mer arcad eller mer realistisk?

Nu har ju jag iofs ingen 360, så jag har inte testat det, men utvecklarna (och andra som fått chansen att testa spelet) säger att man har gjort en del justeringar av styrningen av bilarna/motorcyklarna, så det gamla demot är kanske inte det bästa för att avgöra hur styrningen är (och inte heller frameraten/grafiken)..

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Ni som testat på X360:

- Hur var handlingen utav bilen, var den mer arcad eller mer realistisk?

Demot som de släppte till 360 var enligt mig varken arkad eller realistisk utan mer mitt emellan. Stängde du av antispinn funktionen på bilen (ex Gallardon) så fick du vara försiktig med gasen i kurvor annars så var risken stor att du gjorde en 180 gradare med spinnande bakdäck. Shelby GT500 hade inget antispinn så det var att ta det lite lugnare med den också. Hyper realistiskt är det dock inte men samtidigt inte arkad.
Men som Sebbeskarp nämnde så har de gjort lite ändringar sen det demot (som kunde mer eller mindre betraktas som en alpha version).
Ser fram emot september och PC demot, lär ju få köpa nytt grafikkort eftersom mitt 9800 lär lägga sig på rygg och be om nåd.


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar