Mirc & C&C3

Medlem
Mirc & C&C3

Skaffade Irc för första gången på över 4:a år, Tänkte att nu jävlar ska man slå på stort och skaffa sig en klient och surfa igång och chatta som det stog galet till. Eller kanske inte direkt men man kunde ha gjort det om man var sån. IRC har inte ändrat någonting sen sist så det kändes som man hade kommit hem, förutom dom gammla hangouts som tappat massa folk och man inte visste vad som hade hänt med det. Fast vad gör det när man kan hänga på #Fz.se och göra bort sig totalt.

C&C3 har jag börjat att spela nu, älskar det och fattar inte hur jag kunde leva utan det, Ironside är min hjälte och jag gör vad som helst för honom och erhm det gör man jue i spelet så det kändes helt ok!. Det jag fortfarande ogillar är att allting handlar om Tiberium och Kane fast banorna är extremt mycket bättre än Tiberium Sun etc. Så det fungerar bra det också, hoppas bara att nästa C&C kommer att vara Red Alert3. Fan vad Klockers det skulle vara! Bra där! *lipar*

Hittade ingen bra bild, så här får ni en "Ballong."

#blogg

Inaktiv
Mirc & C&C3

EN BALLONG

Jag hade också en period utan irc. Nåt år eller så. Sen kom jag tillbaka efter tre veckor sen typ, och det var som att träffa en gammal vän


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

"Det jag fortfarande ogillar är att allting handlar om Tiberium och Kane"

Det är ju vad C&C är all about! Hur kan man vilja ha ett spel utan? Galet I say

1
Skriv svar