Just Cause-demo på gång

Robot
Inaktiv
Just Cause-demo på gång

ojojoj , smaskens måste bara pröva detta


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

låter najs med en ö gjord bara för demot!
det är tråkigt när dem använder första banan och man måste köra igenom den i den fulla versionen.


signatur

Omnia et faeces!

Medlem

Yesss, tänkte "fan min burk klarar inte av det där och jag vill verkligen spela det med fin grafik".. sen såg jag xbox 360, phew


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Lite orutinerat... så vida inte demot redan är klart och certifierat för 360 så går det inte att lova release ett visst datum. Så åtminstonde 360-datumet får man nog ta med en nypa salt.

Medlem
Skrivet av stefpet:

Lite orutinerat... så vida inte demot redan är klart och certifierat för 360 så går det inte att lova release ett visst datum. Så åtminstonde 360-datumet får man nog ta med en nypa salt.

Vad snackar du om? Var står det att dom inte fått demon certifierad?


signatur

---
Boo!

Medlem

Gott.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Åh fan va mumsigt!
Har längtat efter detta spel i över ett år nu, och nu, äntligen, känns det verkligen som om det är nära.
YES!


signatur

.

Medlem

Har inte så väldigt stora förhoppningar på detta spel, men kommer de ett demo så får man ju iaf testa det
Min dator lär dessutom inte palla med det särskillt bra heller .... hehe

Medlem
Medlem

släpp demot på boxen lite snabbt så man har lite o leka med

Inaktiv

YES!! Fan vad skönt!

Medlem

kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Vad snackar du om? Var står det att dom inte fått demon certifierad?

Det var ju precis det jag sa. En förutsättning för att lova ett releasedatum är att demot redan är certifierat. Och nej, det står inte det ena eller andra.

Vilket alltså innebär två scenarion, antingen är det dumt att säga ett datum om det är ocertifierat, eller så är det alltså certifierat redan.

Vi får se den 24:e. Som du kanske känner till så nämner MS/Xbox-teamet själva i princip aldrig releasedatum på demos (delvis för det är svårt att lova ett precist datum, om det inte är stage'at sen långt innan).

Medlem

Om Avalanche Studios själva har sagt att det ska släppas den 24:e så tror jag att de menar det. Varför skulle de annars gå ut med det ifall de inte är helt säkra?

Längtar verkligen efter det här spelet. Ska bli riktigt kul att få pröva på det på boxen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kommer bli ett strålande lir det här!

Medlem

2v kvar.

Det kallar inte jag, På G. En evighet, ju.

Medlem

Solklart att man ska testa det , bra där att göra en demoö så att det blir lite roligare att utforska helaspelet sen.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Om Avalanche Studios själva har sagt att det ska släppas den 24:e så tror jag att de menar det. Varför skulle de annars gå ut med det ifall de inte är helt säkra?

Det har hänt flera gånger tidigare att utvecklare eller förläggare gått ut med ett datum för när en demo skall bli tillgänglig på Xbox Live Marketplace, men att det datumet sen inte kunnat hållas p.g.a de interna processer inom MS/Xbox-team (inklusive certifiering). Något som läsare/lyssnare av Major Nelson's blog/podcasts är väl bekanta med.

I detta fall är det bara spekulationer från min sida. Dock så har Major Nelson på MS tidigare påpekat just det olyckliga i att utvecklare/förläggare går ut med datum när sedan MS har en annan agenda och inte möjlighet att släppa demot på det tidigare sagda datum.

Flakmonkey

Man tycker ju att utvecklarna borde ha lärt sig hur det ligger till efter det som hände med Prey-demot till 360n...

Medlem
Skrivet av stefpet:
Skrivet av mr.bear:

Om Avalanche Studios själva har sagt att det ska släppas den 24:e så tror jag att de menar det. Varför skulle de annars gå ut med det ifall de inte är helt säkra?

Det har hänt flera gånger tidigare att utvecklare eller förläggare gått ut med ett datum för när en demo skall bli tillgänglig på Xbox Live Marketplace, men att det datumet sen inte kunnat hållas p.g.a de interna processer inom MS/Xbox-team (inklusive certifiering). Något som läsare/lyssnare av Major Nelson's blog/podcasts är väl bekanta med.

I detta fall är det bara spekulationer från min sida. Dock så har Major Nelson på MS tidigare påpekat just det olyckliga i att utvecklare/förläggare går ut med datum när sedan MS har en annan agenda och inte möjlighet att släppa demot på det tidigare sagda datum.

Ah, visst tyvärr inte det. Men man får väl, som Nosnos skrev, hoppas att utvecklarna har lärt sig. Blir besviken ifall det inte kommer något den 24:e, kan väl inte göra mer än att hoppas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar