Nya bilder från Fatal Inertia

Robot
Inaktiv
Nya bilder från Fatal Inertia

ganska fult

Medlem

Ok... ingen fanboy... men man ska nog döma efter man sett spelet i rörelse. Stillbilder kan aldrig visa hur ett spel ser ut egentligen. Personligen tyckte jag om vad jag såg, en blandning mellan WipeOut och WaveRacer...:) Och patrik, e du sån som köper ett spel av att titta bakom fodralet på bilderna?? Lägg ner...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey

Tycker det ser betydligt bättre ut nu än vad det gjorde i början av året och som sagt, man måste nog se det i rörelse för att kunna dömma grafiken ordentligt ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tycker det ser betydligt bättre ut nu än vad det gjorde i början av året och som sagt, man måste nog se det i rörelse för att kunna dömma grafiken ordentligt ^^

bara jag som tycker alla spel har samma grafik på PS3an? Kolla bara på bilderna på detta och gundam. Ser väldigt torrt ut på någotsätt o.o Men dock, håller med vill se det i live action först ;D

Medlem

Alla spel ser torra ut i början av en konsols liv. Men förstår hur du kanske tänker
på miljöerna runt om själva banan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Om inte annat har det spelvärldens kanske sämsta namn "Fatal inertia" ... brr *ryser*

Medlem

"bara jag som tycker alla spel har samma grafik på PS3an?"

Går nog att säga om alla konsoler om man bara kollar på bilderna ¨-

1
Skriv svar