FZ:s Entropia Universe-tävling avgjord

Robot
Medlem
FZ:s Entropia Universe-tävling avgjord

att jag var med och vann måste betyda att det inte var många deltagare eftersom jag alltid har sån otur

Medlem

tydligen hade oturen semester denna dag för dig.

Grattis


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

att jag var med och vann måste betyda att det inte var många deltagare eftersom jag alltid har sån otur

Haha, samma här

Medlem

Hmm. Nu kanske man får ta och ladda ner det här spelet när man fått lite valuta att leka med

Medlem
Skrivet av zioxin:

Hmm. Nu kanske man får ta och ladda ner det här spelet när man fått lite valuta att leka med

HA!
Lurad!

Själv håller jag mig borta från MMO-träsket


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag tackar till FZ för att äntligen vunnit en tävling i mitt liv. ;P

Medlem

Ööööh.... ja, vann.. hur fan gick det till? *wohoo!*


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Haha yes, äntligen att jag vann något! Tack så jättemycket FZ! Nu blev jag riktigt glad! Typ första gången jag har vunnit något.

Alla som vann, vi kan väl ta några öl i Entropia då?

Medlem

Haha, det första ni gör är att supa bort pengarna

Medlem

Det är väl nog det enda rätta

Medlem

Vafan, jag vann också.. något måste vara fel?
Första tävlningen jag vunnit någonsin tror jag!

Tack FZ! :>


signatur

Jäh..

Medlem
Skrivet av iOWa:

Det är väl nog det enda rätta

mjo, det är nog det ända rätta

Inaktiv
Skrivet av iOWa:

Alla som vann, vi kan väl ta några öl i Entropia då?

Njaej - tyvärr... Entropia har gott om barer, men allt bartendrarna säjer är "Jag har tyvärr ingenting att servera, men jag väntar en sändning snart...". Så har det varit i över ett år nu...
(Innan dess sa dom "You've had enough!"... )

Men skål i alla fall!

Medlem

Fan också Skål! Vi som har vunnit (och förmodligen inte börjat spela än) kan väl mötas och spela tillsammans? Skulle vara trevligt

Medlem
Skrivet av iOWa:

Fan också Skål! Vi som har vunnit (och förmodligen inte börjat spela än) kan väl mötas och spela tillsammans? Skulle vara trevligt

visst, för jag har INGEN aning vad det handlar om eller nåt skulle vara kul att slippa springa runt hel ensam

Medlem

Gött, vi kan väl skriva i den här tråden eller skapa en ny tråd sen när det blir aktuellt så att fler vinnare kan samlas.

Inaktiv

Om ni bestämmer er för att testa, så tipsa mej...
Det finns ett mentorsystem i spelet och ni behöver definitivt en mentor för att komma nån vart. Vi kan bestämma möte om/när ni börjar (innan ni loggar in!) - annars får ni nån annan sopa som mentor...

Spelet är stort, svårt - och dyrt, tycker dom flesta. Men det handlar mest om att skaffa sej kunskap och information.
Många slutar efter ett par veckor. Jag är inne på mitt fjärde år...

Medlem

Jag tror inte ens jag kommer att installera detta, trots att jag var en av vinnarna i tävlingen...

De e ju typiskt, att man inte kan vinna nån lite bättre tävling

Ni kan väl köra en Test Drive Unlimited tävling FZ? Eller GTR2?

Medlem

SebbeSkarp:Äsch, det är inte viktigt _vad_ man vann utan _att_ man vann!

Oberion: Låter intressant, jag kontaktar dig när jag börjar spela iaf. I will do as you say, master.

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:

Jag tror inte ens jag kommer att installera detta, trots att jag var en av vinnarna i tävlingen...

Well, om det finns vinnare som inte tänker använda sina PED-certifikat, är ni välkomna att höra av er..!

Medlem

Jag vann!!!

Redan varit inne och kollar ifall dom hade kvar min gubbe, och det hade dom! Sitter och uppdaterar spelet nu och ska sen genast in och gräva efter mineraler

Kom så jäkla lägligt nu när jag dragit ner på WOW

Medlem

Fick mina prylar idag, ska nog prova Entropia ikväll eller nåt

Jag skriver här eller startar en ny tråd när jag ska börja spela, vore kul om alla vinnare kunde spela tillsammans

Medlem

Någon som har börjat spela? Har precis skapat en karaktär på Port Antlantis.

1
Skriv svar