Archlord bjuder på skärmdumpar

Robot
Medlem
Archlord bjuder på skärmdumpar

Vem har inte drömt om att rida på ett vårtsvin och svinga med en pride-yxa? Ser inte ut som något speciellt tycker jag... kommer nog inte sälja allt för bra skulle jag chansa på!


signatur

8)

Medlem

Ganska ok grafik, men det säger inte så mycket.

Artwork:en är betydligt bättre än grafiken.

Medlem

Ser ju helt klart bättre ut än "disney" spelet wow hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Archlord handlar helt och hållet om att grinda mobs för xp, i samma anda som t.ex. Rising force online.


signatur
Medlem

Det dom inte fattar är att dom måste ha något speciellt för att sälja-

Medlem

grafiken ser trevlig ut

Medlem

Var det inte Archlord som skulle ha ett "nytt" betal system?`Där man kunde köpa spel krediter som man sedan bytte mot saker i spelet?

Kan inte denna jäkla mmo feber dö ut snart, har ju stagnerat nå¨t så fruktansvärt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Måste vara det dummaste uttalandet hittils.

mmo är inte ens i närheten av vad det skulle kunna vara, Och det finns finns kanske 5mmorpg lir som ligger i top resten jobbar frenetiskt för att bli lika bra eller få hyffsade försäljnings siffror.

Samt ju mer spelföretag som jobbar med ett eget mmorpg desto större möjligheter blir det att något nytt o intressant dyker upp.
Och om man är trött på mmo begreppet låt bli spela dom spelen imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det som är lite komiskt är ju att det forfarande finns textbaserade muds som är betydlgit mer nyskapande och "häftiga" än något mmporgp. T.ex. Harshlands med perm.death och in-charactertvång och low-fantasysetting där även de mäktigaste krigarna kan bli dödad av en lite skit som gömt sig i buskarna...

Nä mmorpg är idag såpor när det borde vara bio så att säga : alltså ingen spänning utan mer sakta lunk frammåt. Tid snarare än skicklighet bestämmer hur "mäktig" man är och i princip i alla stora spelen så är det mer eller mindre strunt samma om man dör eller inte.

1
Skriv svar