Spore släpps först under andra halvan av 2007

Robot
Spore släpps först under andra halvan av 2007
Medlem
Spore släpps först under andra halvan av 2007

Ahh ohhh uhhh.. sååå länge :evil:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Tråkigt!


signatur

Omnia et faeces!

Medlem

bra, då blir spelet ännu bättre. Hellre det än att det blir en halvdan produkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jo, men jävlar vad lång tid dom har haft på sej...själv kommer man hinna bli (förtids)pensionerad innan Spore kommer ut


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

lååång tid... har dock redan förhandsbokat

Medlem

Sad news... men men. Inte mycket annat o göra. Vi har ju endel andra spel att köra innan spore kommer

Medlem

Spelet är ju enormt stort... Om man dömer det på vad dom visat... Så jag är glad att dom verkligen kör hårt istället för att släppa nå halvtaskigt.

Medlem

Gah, ett år kvar!

Medlem

Tråkigt indeed, hoppas det bara gör spelet bättre.

Inaktiv

HAHA...undrar hur ds och psp versionen kommer att se ut...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Inaktiv

Bra att dom tar tid på sig för att få till det. Ännu bättre om dom håller mun tills det inte är allt för lång tid kvar tills release.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem
Skrivet av Bard:

Spelet är ju enormt stort... Om man dömer det på vad dom visat... Så jag är glad att dom verkligen kör hårt istället för att släppa nå halvtaskigt.

Stort och stort... allt är ju genererat, så igentligen är det ju inte stort alls. Det finns ju inga fördesignade maps, varelser eller storys, allt genereras när du spelar.

Själv är jag skeptisk till designen i spelet, för "cute and cuddly" för min smak. Men man får hoppas de släpper ett demo före release så man får prova


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Åh, vad jag längtar!

Inaktiv

Det är väl fint att dom gör klart spelet... Men 1 år är bra lång tid. Fast det kommer iofs väldigt många andra bra spel innan... Total War: M2, Europa Universalis 3, Burning Crusade, Ps3 o.s.v

Medlem

ååååååååh, fan vad man ska få vänta då

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=V5TXEUiR1Xk

Men utan tvekan ska man ha detta spelet - förhoppningsvis är det precis så bra som det ser ut att kunna bli!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Spore = Sims 3.

Medlem

Har svårt att se hur det här ska bli bra. Det är inte lite dom ska ro iland för att det ska bli spelbart för den stora massan.

Medlem
Skrivet av Johan:

Har svårt att se hur det här ska bli bra. Det är inte lite dom ska ro iland för att det ska bli spelbart för den stora massan.

Precis min tanke. Jag köpte ganska nyligen en dator, vill inte göra om det om ett år bara för ett spels skull.

Visst verkar det kul, men frågan är om det är värt det...

Det kommer väl att krävas mycket för att driva detta spel?

Som sagt, jag kan ha fel, jag är inte så insatt.

1
Skriv svar