EA om uppköpet av Mythic Entertainment

Robot
Medlem
EA om uppköpet av Mythic Entertainment

Haha, för en sekund läste jag "EA uppköpt av Mythic Entertainment"
Önsketänkande


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

QRT
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Haha, för en sekund läste jag "EA uppköpt av Mythic Entertainment"
Önsketänkande

hahaha de vore megadunder det

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Haha, för en sekund läste jag "EA uppköpt av Mythic Entertainment"
Önsketänkande

den dagen den lyckan! *önsketänkande* Dock ska man se upp, allt EA tar vid blir pest och kolera.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"...in this space..."

Visste väl det... EA är utomjordingar som är här för att förstöra allt det fina som finns på vår planet. Wäää


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Haha, för en sekund läste jag "EA uppköpt av Mythic Entertainment"
Önsketänkande

Samma här, tänkte " Vad fan dom den förmögenheten i från?"

URK
Medlem

det finns en annan livsform som är samma sak som EA och den livsformen kallas parasit. EA tar över ett bolag parasiten tar över en ny värd(tex ett djur). EA suger ur bollaget. parasitinen förökar sig i värddjuret. när bolaget är helt tömt så söker sig EA till nästa offer förlåt jag menar bollag. parasiten har dödat djuret och söker sig till nästa osv

tänker på alla värddjur som parasiten har gått igenom.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Tycker alltid EA-intervjuer är så opersonliga. Detta var ju ingenting annat än meningslöst pr-fluff. Att han (eller som jag ser det framför mig, en stackars livlös kropp direkt kopplat till EA-bossarna med kablar a la matrix som monotont svarar på frågor) inte heller erkänner att i princip alla deras MMOs har floppat som fan är ju lite vekt.

EA tror sig vara nån supermakt som absolut inte får visa svaghet, så de skickade denna robot för att svara på lite frågor

Inaktiv

Vad gäller Warhammer så tycker jag att man fick bra svar på frågorna, hoppas bara det inte var bull. Ska bli så kul när det släpps förhoppningsvis utan GOA.

1
Skriv svar