Bullet Witch kommer till Europa

Robot
Inaktiv
Bullet Witch kommer till Europa

Verkar riktigt fräsigt och naaajs!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Fick nog ganska bra mottagande i japan, därför dom vill ta hit det så hoppas det är nåt att ha.

Medlem

börjar dyka upp ett par intressanta titlar nu till 360. suget börjar bli störe.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

börjar dyka upp ett par intressanta titlar nu till 360. suget börjar bli störe.

dead rising och saintsrow borde räcka för många men jag håller med, det börjar komma mycket intressant nu.

Medlem

Älskar namnet. Så ypperligt fånigt


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

dead rising och saintsrow borde räcka för många men jag håller med, det börjar komma mycket intressant nu.

Saint's Row är väl ändå inget att hänga i granen? Har spelat demot de senaste dagarna (innan John Blund har tagit mig) men det är inget som jag direkt ser fram emot. Spelade det mest pga. att jag har haft lite smått tråkigt och att det aldrig är fel att sno en skåpbil och köra över... brandposter. Förutom det så ser jag inget speciellt med spelet. Det är alldeles för likt GTA (San Andreas), känns som de har kopierat det rakt av. En annan sak som stör mig riktigt mycket är att bilarna accelererar alldeles för snabbt. Det går från 1 - 100 på några hundradelar känns det som. Nej, Saint's Row hamnar nog inte på min hylla förens priset är nere i någon hundralapp.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

dead rising och saintsrow borde räcka för många men jag håller med, det börjar komma mycket intressant nu.

Saint's Row är väl ändå inget att hänga i granen? Har spelat demot de senaste dagarna (innan John Blund har tagit mig) men det är inget som jag direkt ser fram emot. Spelade det mest pga. att jag har haft lite smått tråkigt och att det aldrig är fel att sno en skåpbil och köra över... brandposter. Förutom det så ser jag inget speciellt med spelet. Det är alldeles för likt GTA (San Andreas), känns som de har kopierat det rakt av. En annan sak som stör mig riktigt mycket är att bilarna accelererar alldeles för snabbt. Det går från 1 - 100 på några hundradelar känns det som. Nej, Saint's Row hamnar nog inte på min hylla förens priset är nere i någon hundralapp.

smak sak, jag tycker inte det alls samma känsla som GTA SA och det är det som är huvudsaken.
Plus inbyggt multiplayer ska bli riktigt kul.

Medlem

kännslan i bilarna i demot till saints row är ganska kass annars hade det varit riktigt bra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Fick nog ganska bra mottagande i japan, därför dom vill ta hit det så hoppas det är nåt att ha.

Fick tydligen rätt dåligt mottagande i japan.

Spelet verkar vara rätt rötet förövrigt.

Medlem
Skrivet av Latex:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Fick nog ganska bra mottagande i japan, därför dom vill ta hit det så hoppas det är nåt att ha.

Fick tydligen rätt dåligt mottagande i japan.

Spelet verkar vara rätt rötet förövrigt.

hupp, undrar varför dom vill ha hit det då. Känns lite skumt. Konstigt att japan hatar xbox 360 då, när dom blandannat får dead rising 2 månader efter release i US

1
Skriv svar