Fem nya bilder från Command & Conquer 3

Robot
Medlem
Fem nya bilder från Command & Conquer 3

Hoppas verkligen det kommer något annat än sandbanor, ser otroligt färglöst ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Arhg! Grymt överdimensionerade gubbar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Nice nice


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hoppas verkligen det kommer något annat än sandbanor, ser otroligt färglöst ut.

Håller verkligen med vill inte bara springa/åka runt i sand. :/

Medlem

Ser faktiskt tråkigt ut! Många liknande enheter som tiddigare. Trodde de skulle ha nya coola enheter men ser ju inte så direkt. Tror jag kommer skippa det här spelet och köra på Supreme Commander istället.

Medlem
Skrivet av conthox:

Arhg! Grymt överdimensionerade gubbar.

vet inte om dom går runt i stora dräkter eller nåt, men brukar inte C&C serien ha grymt överdimensionerade enheter när det kommer till mark folk

Medlem

Ger ju helt klart uttrycket "det är öken" en helt ny innebörd


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hoppas verkligen det kommer något annat än sandbanor, ser otroligt färglöst ut.

Antar att storyn är att Tiberiumet har sugit upp all näring från marken mao så får man hålla tillgodo med öken. Förutom på nord och sydpolen där tiberium inte kan föröka sig (har för mig det i alla fall), jfm Tiberian Suns miljöer.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av conthox:

Arhg! Grymt överdimensionerade gubbar.

vet inte om dom går runt i stora dräkter eller nåt, men brukar inte C&C serien ha grymt överdimensionerade enheter när det kommer till mark folk

Ser ut att vara dräkter, det ända spelet i serien som hade något bra dimensionerade gubbar var det första spelet, i Red Alert hade dom vuxit en aning. Antar att det har att göra med små gubbar är svårare att se och "greppa" med musen.

EA eller inte, detta spelet kommer att stå på min hylla när det släpps nästa år.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av conthox:

Arhg! Grymt överdimensionerade gubbar.

vet inte om dom går runt i stora dräkter eller nåt, men brukar inte C&C serien ha grymt överdimensionerade enheter när det kommer till mark folk

Hmm. Nej, speciellt inte de senare spelen då grafikmotorerna och upplösningarna blir bättre. Se bara på Tiberian Sun, helt klart bra propotioner.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av conthox:

Arhg! Grymt överdimensionerade gubbar.

vet inte om dom går runt i stora dräkter eller nåt, men brukar inte C&C serien ha grymt överdimensionerade enheter när det kommer till mark folk

Hmm. Nej, speciellt inte de senare spelen då grafikmotorerna och upplösningarna blir bättre. Se bara på Tiberian Sun, helt klart bra propotioner.

http://www.firingsquad.com/games/cnc2interview/images/1.jpg

kollar man på denna bild så är dom lika stora som tankarna

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

http://www.firingsquad.com/games/cnc2interview/images/1.jpg

kollar man på denna bild så är dom lika stora som tankarna

Nja, om man jämför den med att se ngn stå intill en bil IRL så är det hyffsat bra props. Jag brukar jämför gubbarna med byggnaderna. Ser det ut som om gubbarna kan få plats i et hus, så är det bra prop., men här så kan en gubbe knappast få plats. Än mindre bord, stolar etc som behövs tillsammans med en massa utrustning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

http://www.firingsquad.com/games/cnc2interview/images/1.jpg

kollar man på denna bild så är dom lika stora som tankarna

Nja, om man jämför den med att se ngn stå intill en bil IRL så är det hyffsat bra props. Jag brukar jämför gubbarna med byggnaderna. Ser det ut som om gubbarna kan få plats i et hus, så är det bra prop., men här så kan en gubbe knappast få plats. Än mindre bord, stolar etc som behövs tillsammans med en massa utrustning.

Det är tankar ffs ställ dig brevid en riktig tank eller pansar fordon så ska du se att det ser hel knarkat ut. Till och med harvestern som är en stor lastbil ser lite ut mot gubbarna

Medlem

Härligt! Ge maaaaj! D:

Blir faktiskt riktigt spelsugen.

Nää... Gubbarna ser inte så hemskt stora ut. De är bra som de är.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det är tankar ffs ställ dig brevid en riktig tank eller pansar fordon så ska du se att det ser hel knarkat ut. Till och med harvestern som är en stor lastbil ser lite ut mot gubbarna

Men i det läget så är det inte gubbarna som är stora, det är tanksen som är små.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det är tankar ffs ställ dig brevid en riktig tank eller pansar fordon så ska du se att det ser hel knarkat ut. Till och med harvestern som är en stor lastbil ser lite ut mot gubbarna

Men i det läget så är det inte gubbarna som är stora, det är tanksen som är små.

haha I give up

Medlem

Dom kanske måste ha mega stora suits för att inte dö av Tiberium?

Om designen på gubbarna nu är lite trist (gillar mer soldatstuk än cyborgstuk) så är designen på byggnaderna desto härligare. Riktiga C&C-byggnader i 3d = kärlek!

Jag är fortfarande orolig över att det kommer att kännas som Generals, tyvärr :/

Medlem

dom där stora gubbarn är zone troopers och inte vanliga infantrys typ som wolverines i tiberian sun.

1
Skriv svar