Online-delen av F.E.A.R. blir gratis

Robot
Medlem
Online-delen av F.E.A.R. blir gratis

Trevligt

Medlem

OMG, det var en överaskning.

Medlem

Coolt O.o Mer sånthär tack!

Inaktiv

Yay det var oväntat


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

wow, snacka om bussiga utvecklare.
Man tackar och bockar

Inaktiv

wow! riktigt trevligt!

Medlem

visst är det snällt av dem, men det är riktigt tråkigt att spela online. well thats me


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tack FZ.se,, Utan er så hade nog inte många fått reda på den här nyheten så fort Ialf inte jag..
Tack!!

Medlem

köpte just F.E.A.R, pyntade 149 riksdaler. ett bra pris för ett bra spel.

Dax att testa MP nu då...8)

Medlem

Riktigt schysst, jag har spelat en hel del FEAR MP på LAN och det är ganska roligt

Medlem

Mysigt, hoppas nu Coop-modden börjar stödja det här snabbt då

Medlem
Skrivet av redmac:

visst är det snällt av dem, men det är riktigt tråkigt att spela online. well thats me

Spelade mp-demon när den fanns... jag tyckte iaf det var jäkligt skoj

Inaktiv

Hoho, grymt. Gratis är gott.

Inaktiv

haha...oväntat ja :D....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

SÅÅ skall det låta!

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av redmac:

visst är det snällt av dem, men det är riktigt tråkigt att spela online. well thats me

Spelade mp-demon när den fanns... jag tyckte iaf det var jäkligt skoj

tycker MP banorna var dåligt gjorda, skotten träffade inte målen utan allt runt om. Allt skändes som en beta..ne jag håller mig till mina favoriter, bf2 och dod: s


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nu hänger jag inte med här... Borde det inte vara gratis från början? Varför skulle dom ta betalt för en grejj som mer eller mindre är självklart i de flesta andra spel?


signatur

8)

Inaktiv
Skrivet av LePrish:

Nu hänger jag inte med här... Borde det inte vara gratis från början? Varför skulle dom ta betalt för en grejj som mer eller mindre är självklart i de flesta andra spel?

Om jag förstått det rätt så kan vem som helst tanka hem multiplayerdelen gratis utan att köpa spelet som innehåller singleplayer och multiplayer.

Medlem
Skrivet av LePrish:

Nu hänger jag inte med här... Borde det inte vara gratis från början? Varför skulle dom ta betalt för en grejj som mer eller mindre är självklart i de flesta andra spel?

Precis som en annan kille sa till dig - multiplayer delen är gratis...du behöver inte ha spelet för att kunna ladda ner den

Sånna erbjudanden ska man inte tacka nej till (även om jag själv redan hade hela spelet på kassett...jävla klydd att hitta fram Turbotape 250 för att få igång det)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trevligt initiativ av Monolith!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Motsattsen till EA. Verkligen ett nice sätt att visa spelet för folk, Kan vara så att många gillar MP och köper spelet för SP delen

Har inte testat FEAR än så det ska bli ball, gratis är alltid gott.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ska direkt köpa spelet pga detta, varit sugen på spelet men inte blivit av att köpa de. Gör de något sådant här så ska de självklart stödjas!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag tycker F.E.A.R är tråkigt och inte speciellt snyggt heller. Jag tror varför den är så krävande på maskindelar är för den är så dåligt programmerad. Ja visst det är sjysst att monolith släpper MP delen gratis, men det är nog först för att MP delen har varit ett misslyckande, typ ingen spelar det på mp. Och sen andra är att det här är en PR gimmick, just för att folk ska tro: oh va sjyssta dem är, nu måste jag köpa deras nästa spel som tack!! Allt för att sälja mer av nästa F.E.A.R del... en del som jag kommer undvika, vad jag hört så är det mer av det samma gamla tråkiga som är F.E.A.R!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Misslyckande mp? Nja, kan jag inte hålla med om. Tycker de har lyckats ganska bra att få in slowmo i mpdelen, och spelet har de vanliga spelsätten - dm, tdm samt ctf.. Säkert nåt mer..

Iaf, härligt initativ av Monolith!

Medlem

Vad jag menar med misslyckad, är att typ ingen spelar spelet på nätet... själva mp delen i spelet är helt ok(inget speciellt), så det duger. Men just, ibland svårt att hitta nån bra server att spela på!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tycker iof F.E.A.R är snyggt, riktigt coolt i SP, riktigt kul spel, aldrig kört MP dock, kanske får göras.

SP delen känns iaf unik, enligt mig, inte spelat många skräck spel, men en läskig fps shooter är juh inte varje dag man ser. ^^.

Medlem

307 servers, 401 players enligt Gamespy. Inte illa pinkat imo. FEAR är mer ett sp-spel än ett mp-spel.. Undrar hur många som spelar Preys mp om ~1 år?

Medlem

Haze303 hursomhelst, gratis är gott och bör beivras inte. Så klanka inte ner på Monolith för att dem ger dig gratis spel, alla klagar ju som fan så fort någon ska ha betalt för saker och när det kommer gratis saker så klagas det på att det är ett billigt pr trick...

Gillade FEAR demot jag spela, för det är ett av de få spelen där det verkligen ser ut som det varit rejält med krig i ett rum efteråt, med stora kulhål och rök överallt. Även om andra spel varit mycket snyggare har dem inte gett mig samma känsla av försörelse när jag tittat in i ett rum efter att ha skjutat som en tok där. Skulle vara riktigt trevligt i ett mer realistiskt spel, typ Americas Army eller dylikt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

F.e.a.r var ett av dom bästa singelplayer spelen jag spelat faktiskt. Att kalla spelet fullt är en rejält överdrift - därimot kräver den en hel del dator för att se riktigt bra ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar