Dark Messiah-demo släppt

Robot
Medlem
Dark Messiah-demo släppt

Tankar NU, ah äntligen!

Medlem

yikes 1,4gb, en länk kommer verkligen uppskattas FZ.

Medlem

Gif me FZ länk plz


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

*väntar på laddning ska börja*


signatur
Medlem

Yay.... nice... ska tanka... sen ska det spelas..:)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

precis när jag skulle tipsa om det


signatur

Nämen!

Medlem

Ett tips kan vara att clicka å computergames.ro sen när man trycker "Download" så tar ni Gamershell mirroren och tankar från nederländerna. 250kb/s för tillfället.

Annars vore en torrent fint.

Inaktiv

Source RPG= Bra eller AAAARGH?

EDIT: Nej, nu glömmer jag ju Bloodlines!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

så, då var det hemma, dags att installa


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih *skriker som en liten flicka*


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih *skriker som en liten flicka*

haha, säger nästan detsamma. SKa bli kul, väntar dock tills FZ har demot.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inaktiv

Torrent?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

Jahaja, ingen idé att ha bråttom. Kan lika gärna vänta tills det kommit upp på FZ.
På det sättet behöver man ju inte sitta och lurpassa bara för att få en nerladdningstid som man hinner dö och återfödas på...

Inaktiv
Inaktiv

men gud när släpper FZ demot då gah vill ha bra download speed :(:(:(:(

Medlem

som sagt, den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge. Så väntar till FZ har det

Medlem

FZ måste tanka hem det först själva, sen kan dem släppa sin egen länk till demot!!=) Och som det ser ut nu så lär FZ folket inte heller ha världens bästa dl speed. Själv har jag roliga 42kb/S från gh..(och jag har ändå BBB 100/10mbit)

Edit: Pröva den där PeerFactor länken Outzider länkade här, där har jag nästan 1mbit just nu...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Får spel på det där programmet, jag antar det funkar typ likadant som torrent, men min FW varnar vid varenda anslutningsförsök till programmet, så varenda person mitt program försöker tanka av eller om det försöker uploada till nån så måste jag godkänna det i FW.
Klicka ner 100 pop-ups från FWen, sen stängde jag skiten.

Medlem

Peerfactor programmet står bara på 0.0% hela tiden..

Medlem

Får bra hastigheter med http://peerfactor.fr/getdownload.jsp?ID=371 men man får ju inte välja vart man vill spara det, så vart lägger det sig? =P

Inaktiv

peerfactor funkar kanon, tankar i 1300kb/s.

Medlem
Skrivet av Daven:

Får bra hastigheter med http://peerfactor.fr/getdownload.jsp?ID=371 men man får ju inte välja vart man vill spara det, så vart lägger det sig? =P

ehh antagligen i mappen där du installerade programmet ..eller får du väl söka efter filen helt enkelt hehe


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Peerfactor fungerade kanon...trotts 2 brandväggar så kom det upp om jag ville spara och voila - 600kb/sec...inga klydd här inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag väntar till kära FZ slangar upp det här

Medlem

Jag måste nog med vänta..
På peerfactor står det bara (Stopped) där på den lilla downloading grejen

Medlem

Jag har redan fått klart med peerfactor, håller på installerar nu!! Peerfactor funkade snabbare än torrent och nästan snabbare än vanlig download genom firefox!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vart lägger peerfactor den nerladdade filen ? Har kollat i mappen där jag la programmet. Har även sökt efter filen men hittar den inte .

Medlem

Hittar inte heller filen efter att ha laddat hem det med peerFactor, klickar på open the download folder, men inget händer...

12
Skriv svar