Dark Messiah-demo släppt

Medlem

Jag vet inte ens vad det här är för spel, lol

Inaktiv

4mb/s och hemma redan men vart tog det vägen? inte nåt på skrivbordet och inget händer när jag trycker "open download folder" :/

Inaktiv

NnnnnoooOOo0oo00OOO00!!! Det var 1 minut kvar på nerladdningen från fileplanet! och helt plötsligt startade den om, så jag måste börja om i den äckligt långa kön!!!aarrrgghhh!
Har någon fått ner demot ännu?

Medlem

Skall oxå prova det här demot men tänker ladda ned den tryggt från FZ sedan när de får den istället, Älska FZs stabila nedladdningar!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv
Skrivet av Daven:

Hittar inte heller filen efter att ha laddat hem det med peerFactor, klickar på open the download folder, men inget händer...

Här la sig mitt...i en tempmapp så det går ej att söka efter den

C:\Documents and Settings\"DITT NAMN"\Local Settings\Temp\PF_Download

Medlem

man får rätt hyffsad speed från filefront... man slipper iaf regga sig där ^^

http://go.download.filefront.com/5370570;4a516f1748bd2442;583...

Medlem
Skrivet av Fortranoob:
Skrivet av Daven:

Hittar inte heller filen efter att ha laddat hem det med peerFactor, klickar på open the download folder, men inget händer...

Här la sig mitt...i en tempmapp så det går ej att söka efter den

C:\Documents and Settings\"DITT NAMN"\Local Settings\Temp\PF_Download

tack...där fanns min med.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

NnnnnoooOOo0oo00OOO00!!! Det var 1 minut kvar på nerladdningen från fileplanet! och helt plötsligt startade den om, så jag måste börja om i den äckligt långa kön!!!aarrrgghhh!
Har någon fått ner demot ännu?

Använd fileplanet download manager så är det bara att ha igång den och tankningen kan inte bli avbruten, du har 48 timmar på dig att tanka ner den och sedan får du ställa om dig i kön men ändå inte behöva tanka om.

Eller skaffa betalkonto på FP och lek runt med alla betatester och tanka ner detta i ofantlig snabb hastighet... (har själv bara 2mbit så

Medlem

tryck starta min rör på sig nu iaf, e ju stor fil så tar ju ett tag för 1%


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Inaktiv

jag använder filepanet download manager...suck...bara 50min kvar i kön.

Medlem
Skrivet av Natsuko:
Skrivet av PvtNils:

NnnnnoooOOo0oo00OOO00!!! Det var 1 minut kvar på nerladdningen från fileplanet! och helt plötsligt startade den om, så jag måste börja om i den äckligt långa kön!!!aarrrgghhh!
Har någon fått ner demot ännu?

Använd fileplanet download manager så är det bara att ha igång den och tankningen kan inte bli avbruten, du har 48 timmar på dig att tanka ner den och sedan får du ställa om dig i kön men ändå inte behöva tanka om.

Eller skaffa betalkonto på FP och lek runt med alla betatester och tanka ner detta i ofantlig snabb hastighet... (har själv bara 2mbit så

Jag har Download Manager och min nerladdning blev avbruten, hade laddat hem ca 50mb när jag helst plöstligt stod i kö igen på plats 800 eller nåt:P

Medlem

hyfsad speed på peerfactor med.
FZ borde starta en torrent funktion för populära nerladdningar.

Medlem

Hmm k, fixade hem det med Peerfactor.
Ser nu att när man väljer annan drive än C: för install så säger den required space 0 och vägrar installera.
Fan vad trött jag blir på dåligt skrivna installationer. Samma skit med Company of Heroes Betan.

Nu får dom ta fram huvvet ur ändan....jeez.

Någon som kommit på ett sätt att installera den på annan drive än c:?

Edit: Haha lyckades komma en bit längre. Om man deselectar både spel och DX9 från installationen och går ett steg längre med next, sedan går tillbaka och selectar D med Storlekscheck och reselectar både spel och DX9 så kan den installera på en annan drive. Lol .....Oh well.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv

Magiskt!!!!

Men fan va kort det va...spela långsamt

Medlem

Grym Demo...Längtar efter full version!! Snyggt som attan var spelet också, HL2 motorn kan fortfarande!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Men vad fan. Nu har det ju gått ett antal timmar sen release, ofch fortfarande inget demo uppe på FZ?

Medlem

Grymt spel. Men känns som det tar ett litet tag innan man kommer in i stridssystemet. Va kanske bara jag som flumma omkring.

Medlem

Är det bara jag som tycker att demon var lite väl kort för 1.4 GB?

Medlem

Snälla gulliga fz. Börja med torrents. Nu. Jag skall vara er evigt tacksamma.

Inaktiv

Upp med demot nu FZ!

Inaktiv

ja det var makalöst kort för 1,4 Gb
tippar på att det ligger med en massa som man inte normalt kommer åt i demot.
kanske nån hittar nått console grej man kan köra.

kan bli bra spel. hoppas på mkt problemlösning då det gäller att fimpa bossarna i spelet.Och inte så att det blir magi/pilbåge->sprint away,..magi/pilbåge->sprint away,..

short, but fun.
lite irriterad på styrningen på gubben bara. kändes stel/full...kändes okontrollerat då den svarade lite sent.
och nej, jag är inte full

Medlem

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAA SPEEED. tack fz. Ligger stabilt i 366 kb/s nu... en timma kvar till härligheten....

Medlem

Rätt skoj men himla kort för att vara 2.5 GB eller vad det blev installerat. Ett par buggar var att texten under laddning inte var fullständig och att i alla fall vakterna i träningsdelen inte klarade av att gå upp för trappen och anfalla en om man stod lite snett ovanför dem.

Potentialen finns.

Medlem
Skrivet av Horza:

Hmm k, fixade hem det med Peerfactor.
Ser nu att när man väljer annan drive än C: för install så säger den required space 0 och vägrar installera.
Fan vad trött jag blir på dåligt skrivna installationer. Samma skit med Company of Heroes Betan.

Nu får dom ta fram huvvet ur ändan....jeez.

Någon som kommit på ett sätt att installera den på annan drive än c:?

Edit: Haha lyckades komma en bit längre. Om man deselectar både spel och DX9 från installationen och går ett steg längre med next, sedan går tillbaka och selectar D med Storlekscheck och reselectar både spel och DX9 så kan den installera på en annan drive. Lol .....Oh well.

Installerade båda spel på min h drive direkt utan problem. Förstår inte varför du som med din "grymma" setup som du plitade ner, har några problem med detta.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Hade lite problem först med att installera fast löste sig när man tröck "back" så vettefan... kort var det iaf och tog 10min att ladda banorna med rekommenderade settings... pff.... tick på 30sec med medium iaf så :>

Kul var det men kändes inte så värst balanserat mellan "yrkena" fast är nog lite tidigt att säga med bara 6 poäng


signatur

osv.

Medlem

Aldrig har det varit så roligt att sparka på folk! Nej men seriöst, detta spelet är ett av de bättre lir jag spelat i år. Ser fram emot fullversionen!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Installerade båda spel på min h drive direkt utan problem. Förstår inte varför du som med din "grymma" setup som du plitade ner, har några problem med detta.

Tja vet inte, jag sätter mina pengar på slarvigt skrivna installers, men men, det verkar som andra haft exakt samma problem som jag, så troligen gillar den inte vissa flerpartitionssystem.
Grattis att du fick till det direkt, måste känts skönt.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Gick lite väl ryckigt det där tycker jag. Lite besynerligt då jag kan köra HL2, Prey etc på max utan problem och får under 10 fps med lägsta settings i det här. Och det är ju tydligen inte en beta, så inte alltför stora förhoppningar på optimeringar

12
Skriv svar