Flight Simulator X-demo släpps i morgon

Robot
Medlem
Flight Simulator X-demo släpps i morgon

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Skulle inte Dark Messiah släppas idag?? Vill ha, vill ha, vill ha... och det här simx demot skulle va najs o pröva imorn...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vilken överraskning ! vågar man hoppas att mina roder pedaler kommer lagom till det här..

Redaktör
Skrivet av HaZe303:

Skulle inte Dark Messiah släppas idag??

Släppt.


signatur
Inaktiv
Medlem

"The demo will feature the location of St. Maarten in the Caribbean and include 2 airports and 3 missions of progressing difficulty."

De e ju de stället med den flygplatsen vid stranden, där alla plan flyger in jättelågt

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

De e ju de stället med den flygplatsen vid stranden, där alla plan flyger in jättelågt

Du menar den här!

http://www.selectyachts.net/gallery/St%20Maarten%20Air%20France%20landing.jpg

Medlem

Japp Precis den menar jag! Hehe.

Medlem

"Lowest landing airport in the world"? Vad menar de då? att flygplatsen ligger väldigt nära 0 möh hoppas jag...
Det finns ju flygplatser som ligger minus meter under havsnivån så.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoho, min joystick ska dammas av och lekas med.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Åh, jag tipsade just om den här nyheten, får väl kolla lite mer noggrant innan jag skickar iväg tips.
Aja, jag längtar GROVT tills imorgon.

Medlem
Skrivet av Panimala:

Aja, jag längtar GROVT tills imorgon.

Men enligt gamespots räknare så kommer demot inte förrän klockan 2 på natten. Alltså natten ons-tors... så det lär väl dröjja tills torsdag innan man kan testa. Iaf så kommer inte jag sitta uppe till 2 på natten Dessutom lär de gå segt att tanka ner det.
Men det fixar väl FZ torsdag förmiddag, ellerhur?

Redaktör
Skrivet av Panimala:

Åh, jag tipsade just om den här nyheten, får väl kolla lite mer noggrant innan jag skickar iväg tips.

Inte då. Ös på med tips bara, vi är alltid lika tacksamma. (Att du sedan inte klagar över uteblivet tipstack är ett plus - ibland glömmer vi, men oftast hinner vi själva före tipsaren...


signatur
Medlem

Det har ju visserligen varit ett par betor ute ett tag nu på 8 resp 12 gig vardera, ska se om man fortf kan komma med dem...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

SebbeSkarp: Jag tänker iallafall låta det stå tanka över natten. Datorn är ändå oftast på då jag tankar lite andra grejer också.
Xtrmntr: Ye got that.

Medlem

Kan lova att jag har countdown på datorn för demo.. Det här ska tankas hem FORT..

Medlem

Kanske det kan släppas tidigare än gamespots count visar? GTR2 demot var ju sagt skulle släppas först på gamespot, och dom hade en sån counter som räknar ner, men demot släpptes på massor andra ställen många timmar före gamespot släppte de

Medlem

53min kvar, och enligt min klocka är den inte 02:00 svensk tid då

Redaktör

1:48 kvar på min klocka... Märkligt.


signatur
Inaktiv

Vart hittar ni countdown på gamespot?


signatur

.

Medlem

Jo men dom skrev ut fel på sidan på countdownen
Det var 1:48 kvar den tiden du skrev..
Men nu är det på väg hem.. Dock går det ûber segt..

Medlem

Ojj vad segt det går >.< 36 timmar kvar. FZ mirror plz?

Inaktiv

Ååå!! 6.6kb/s... FZ rädda oss!

Medlem

Ja säger det samma.. Men jag misstänker att Gamespot inte skulle ge nån förtur till FZ för att ha filerna, så det går nog lika fort för dom som förr oss.

Medlem

Jupp jonas om FZ inte sitter på ett betal konto på gamespot :P.

Inaktiv
Redaktör
Medlem

Tackar, det gick ju LITE fortare därifrån..

1
Skriv svar