Lego Star Wars II hos FZ

Robot
Medlem
Lego Star Wars II hos FZ

Kooolt, tankar tankar!

Medlem

ohh, najs


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

\o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

QRT
Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!

De vore nått

Medlem

Men herregud starwars är ju hur bra som helst:p och just lego med helt otroligt!!! ingen riktig uppväxt utan legó!!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Wtf, varför startar Matrix Online-installationen när jag trycker "setup"? :S


signatur
Medlem

Hmm, spelet flyter på jätte bra. Men sen när kenobi tar fram lasersvärdet hackar det som f*n.

Det va tydligen AA'n som sket till allt.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!

Är ganska säker på att alla som gjorde de gamla goa Lucas Art äventyrsspelen inte är kvar på Lucas Art, dom har nog dragit vidare. Så tror inte det skulle bli så bra ifall de gick tillbaka, sen att äventyrsspel inte säljer som de gjorde en gång i tiden spelar nog oxå inte i deras beslut att göra SW titlar istället.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Man blir ju tossig på styrningen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Brosan och jag spelade igenom ettan i coop.
Och denna måste man ju bara tanke:D

Medlem

Hoppas det är minst lika bra som 1:an!


signatur

8)

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!

Det går rykten i branchen att Lucas tröttnat på skiten som Lucas Arts släpper och kommer börja styra det mer själv i framtiden, om det är en bra eller dåligt grej vet jag inte


signatur

---
Boo!

Medlem

jag fattar inte ens att jag laddade ner det där :

Medlem

När jag ser namnet Demo, tänker jag bara på virus. ( vilket man fick i yngre dar när man lånade demospel skivor från biban )

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Snälla Lucas Arts, sluta mångla ut Star Wars-dussinspel, och gå tillbaks till det ni är bra på istället; Äventyrsspel!

Jag är snarare trött på alla WW2 spel. Undantaget är CoH, men annars så kan jag tänka mig att ladda ned detta bara för att det inte är WW2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Äh var lite småskoj sådär, men vore roligare om stridssystemet var lite bättre än i ettan

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag är snarare trött på alla WW2 spel. Undantaget är CoH, men annars så kan jag tänka mig att ladda ned detta bara för att det inte är WW2.

Kan aldrig bli för många ww2 spel! <end of discussion>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar