Klasserna i ET: Quake Wars beskrivna

Robot
Inaktiv
Klasserna i ET: Quake Wars beskrivna

Jag önskar dem lycka till med balanseringen.


signatur
Inaktiv

otroligt att dom inte skröt lite till om megatexture


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag tycker Strogg:arna har för få olika vapen.. Typ varje klass hade nästan samma vapen... Jag hoppas verkligen dem slänger massa andra vapen till dem där...annars blir det snabbt tråkigt, man behöver inte vara en vapentok för att fatta att ett FPS spel behöver bra vapen, balancerade vapen, ROLIGA vapen... Alla dessa faktorer saknades i t.ex Quake4... hoppas dem inte gör samma misstag om här...

För jag tror det här kan bli bra, om dem verkligen anstränger sig lite.. Men det är inte riktigt som jag vill ha det, än!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

tänk om Doom3 och Quake4 moddelerna hade sätt ut så där grrr

Medlem

Inget som man inte redan läst men :).

Jag tror verkligen att spelet blir en höjdare nu när det fått lite extra utvecklingstid. Det fanns ju många som sa att E3 versionen såg riktigt finslipad ut så det bådar gott.

Apprå på balanseringen så skulle det vara fint om de tog bort tredjeperson från fordonen, så att man kan smyga förbi bakom dom eller kanske sätta en banan i avgasröret ;). Det är också kul att man kan skjuta sönder hjulen på dem, det blir enklare att ta sig an ett fordon själv och bidrar mycket till fotsoldat/fordon balansering.

Jag gillar att de bara har ett fåtal fordon, det blir lättare att hålla reda på, bättre balans och förmodligen bättre 'gameplay' då de kan lägga ner mer tid på att utveckla den ensklilda tanken, bilen eller flygplanet.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Känns som om det kommer bli väldigt obalancerat men ska sjävklart inte uttala mig för mycket om det innan jag testat

Medlem

Tja, från vad allt jag läst om detta spel, är det i princip klart. Dom skjöt fram det till 2007 just pga balansering. Dom tog upp detta i en intervju, men är på jobbet och har inte tid att leta fram länken.

Men balans exemplet dom hittat var om alla på en sida tog "spec ops" och spamma nån emp granat i nån korsning så kunde inte det endra laget få fram sin HQ-bil (eller nått sånt) så i detta fall var dom tvungen att modifiera emp-granaten.


signatur

Bara gör det.

Medlem

länken verkar inte fungera så bra för tillfället. Får väl ta och kolla in det senare

EDIT!
länken verkar inte funka alls längre, någon mer som har det problemet?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

nudel, fungerar just nu i alla fall. Om inte så kan du prova rensa dina cookies och se om det går bättre då. Har varit tvungen att göra så då IGN's reklamsystem strular lite ibland.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

nudel, fungerar just nu i alla fall. Om inte så kan du prova rensa dina cookies och se om det går bättre då. Har varit tvungen att göra så då IGN's reklamsystem strular lite ibland.

får det varken att funka med IE eller Firefox, kanske är BBB´s elementa routermodem som blockar någon port?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Högst osannolikt, då IGN troligen använder vanliga port 80.


signatur
1
Skriv svar