Everglide G-1000

Robot
Everglide G-1000

För ett par år sedan när Internet blev allmänt känt i varje hem var det som om vi fick en ny bokstav i alfabetet, @. De åren är tack och lov förbi men nu verkar det som om mustillverkarna har fått nipprnan på en annan bokstav. Vi har fått äran att kolla in Everglide G-1000.


Medlem
FZ testar gamer-mus från Everglide

Ja skön ut ser den inte, nöjer mig med min mx310 något år till


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

gamla logitech puck musen var kort och bred. det är vad en hel del spelare föredrar. men musen förtjänar betyget det fick pg av bristerna.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Jag skruvade upp och rengjorde min MX500 förra veckan.
Nu håller den i fyra år till


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Jee
Medlem

Igår funderade jag om jag inte skulle köpa ny mus(Har en MX500 men vänstra undersidan är ganska sliten.) men då blir det nog en MX550 eller nya skates(tror det heter så).


signatur

Eller inte?

Medlem

Hade faktiskt en mx500 i flera år, men sen gjorde jag ett spontanköp och inhandlade en mx518 och det kan jag rekomendera. Citat: "Min mx500 kändes i gämnförelse med 518 som att dra dasen på ett sandpapper". Så om ni tycker om mx500, köp då en mx518, samma mus men bara lite förfinad!


signatur

living let die

Medlem

känner mig som en elit gamer, har en everglide musmatta fick av en kompis när han la av med spelandet. Men min trogne vän logitech lämnar jag aldrig, finns ingen bättre mus


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Citat:

För ett par år sedan när Internet blev allmänt känt i varje hem var det som om vi fick en ny bokstav i alfabetet, @. De åren är tack och lov förbi men nu verkar det som om mustillverkarna har fått nipprnan på en annan bokstav.

Va? Jag fattade inte den sista meningen. Försökte du härleda till att den hette G-1000 från @? Eller vadå?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av redmac:

känner mig som en elit gamer, har en everglide musmatta fick av en kompis när han la av med spelandet.

Jag sitter här med 4-5 A4 papper fast-tejpade på skrivbordet. Bästa-mattan-någonsin Den har faktiskt funkat bättre än någon annan musmatta jag har provat.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Gammalt hederligt skrivbordsunderlägg går inte av för hackor det heller


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Musmatta? Varför ha sånt trams? Sitter och kör direkt på bordet, funkar utmärkt


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av marise:

Va? Jag fattade inte den sista meningen. Försökte du härleda till att den hette G-1000 från @? Eller vadå?

Jepp, syftar på att logitech kör en hel serie i G nu.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

O den är skiiiitbra! Har både råttan o bordet... Fast en stor jobspost för råttan är att de tagit bort den extra tumknappen som de hade i tidigare versioner. Dock så överväger känslan man får i spel detta med hästlängder, mkt tack vare den justerbara vikten. Så om ni funderar på en ny mus, kör Logitech! (MX518 eller G5 rekommenderar jag)

8)


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av redmac:

känner mig som en elit gamer, har en everglide musmatta fick av en kompis när han la av med spelandet.

Jag sitter här med 4-5 A4 papper fast-tejpade på skrivbordet. Bästa-mattan-någonsin Den har faktiskt funkat bättre än någon annan musmatta jag har provat.

hahaha, låter lysande, ska genast prova när jag får hem mitt nya datorbord.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Den ser verkligen obekväm ut. Kör fortfarnde med min gamla 3.0-trotjänare. Den är mys hela dan :heart:


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Razer Copperhead är helt klart den bästa jag använt (och använder)


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Ingen bild på tummknapparna? Det va BRA tycker jag, eehm.
Hög grepphöjd... fy blä. Inget köp!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av xplejjn:

Razer Copperhead är helt klart den bästa jag använt (och använder)

Hur slappa är knapparna på en sådan?
Jag gillar när man kan vila fingrarna på knapparna utan att för den sakens skull trycka ned dem


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tycker helt tvärtom, bästa musen jag har testat är en logitech för bärbara, styr helst musen med bara fingrarna/handen och inte hela armen. Har ägt 3 razer möss aldrig varit nöjd med nån av de.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

1
Skriv svar