Utvecklarsnack om Medieval 2: Total War

Robot
Medlem
Utvecklarsnack om Medieval 2: Total War

Fan vad läckert!
Jag körde aldrig shogun men detta ser jag fram emot


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Shogun var är och helt underbart. Jag älskade de kortfilmer som visades när man tex skulle lönmörda någon. Alltid lika spännande. Kul att se att de använder dessa igen. Ser bättre och bättre ut för varje gång man hör något om Medieval II


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller också med att det ser bättre o bättre ut för var månad som går.... men jag tycker fortfarande det ser ruskigt likt Rome. Men vi får se.... vi får se.......

Skrivet av Creep:

Håller också med att det ser bättre o bättre ut för var månad som går.... men jag tycker fortfarande det ser ruskigt likt Rome. Men vi får se.... vi får se.......

Jo men det är väl ingen nackdel precis!


signatur
Medlem

Hade mycket hellre sett ett Shogun 2 än detta. :/

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Creep:

Håller också med att det ser bättre o bättre ut för var månad som går.... men jag tycker fortfarande det ser ruskigt likt Rome. Men vi får se.... vi får se.......

Jo men det är väl ingen nackdel precis!

Njaoo... jag e lite småtrött på Rome nu. Så här är det för mig iaf, i början av alla kampanjer är jag hur laddad som helst. Man har lagom många provinser att sköta, lagom stor armé strida med osv. Men destu längre in i spelet man kommer ju grötigare blir det... jag orkar inte bygga i 30 provinser varje omgång. Jag tröttnar helt enkel en bit in spelet. Ja, jag vet att man kan ställa in det på "auto" o låta datorn sköta det men ändå. Jag hoppas att dom har kommit på nytt i det här spelet.

Är det någon annan som har samma uppfattning som jag?

Ahh Geishorna i Shogun !!, "Da super asassins", lite pling pling o sedan mass slakt.. hehe


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Creep:

Är det någon annan som har samma uppfattning som jag?

Jo, jag vet hur det är.
Vet inte varför men även jag är avigt inställd till att låta automatiken göra det som den är till för.
Jag brukar kösätta en massa, fast det hjälper bara till en viss del.

Att avsluta ett TW-spel för att dela in det i flera sessioner är bara att glömma

Fast lik förbannat är det kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar