Pirates of the Caribbean Online-trailer

Robot
Pirates of the Caribbean Online-trailer
Medlem
Pirates of the Caribbean Online-trailer

Snälla nån, inte ett till MMO..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv
Medlem

Lär antagligen bli lika värdelöst som alla andra PotC-spel.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

OJOJOJ. Såg ut som ett barnspel... Detta kommer floppa.

Medlem

Såg riktigt tattigt ut.

Medlem

Jadu det såg inte ut att bli någon större höjdare.

Medlem

Vi är alla Pengakossor du med och jag med.
I äkta Hollywood anda så för söker dom mjölka så mycket pengar som möjlikt ur et concept,det är i och för sej förståligt men dom kan väll ändå försöka göra nått som ser någoluna ut i stället för att prässa ut det så snabbt som möjligt.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Äsch, det är ett piratspel, alltså uppmanar dem till att stjäla. And steal I will!

j/k

Medlem

Snacka om att dom kastar pengarna i sjön.

Medlem

Det finns alldeles för många mmoprojekt för att man ska kunna flika in halvdana filmspel i genren, jag tror verkligen inte att det var något genidrag att ge sig på det här projektet, iaf inte iom vinken trailern ger

Inaktiv

haha vilken skitfilm, som vanligt är allt i hollywood speciellt underbart o alla älskar allt o alla o dom man jobbar med är helt enkelt bäst *MEGASMAJL*

Inaktiv

Jag tror mer på pirates of the burning sea.

Medlem

Måste vara det sämsta jag sett på väldigt länge. Man kommer långt på bara namnet men det här kommer nog bli så kasst att namnet inte kan rädda dem.

Medlem

är det ett spel, eller en uppföljare till uppföljaren till uppföljaren av originalfilmen? jag måste ha missat det, men jag såg bara massa hollywoodleenden och filmsnuttar av en 'riktig' film.

var det mer?


signatur
1
Skriv svar