Star Wars: Galaxies uppdaterat

Robot
Star Wars: Galaxies uppdaterat
TBR
Medlem
Star Wars: Galaxies uppdaterat

jag. .. .måste . ..hålla mig .. .. ..

Medlem

Haha, dem vill alltså ändra sej nu? lycka till med att försiktigt klämma tillbaka alla 32 klasser igen...

Inaktiv
Skrivet av TBR:

jag. .. .måste . ..hålla mig .. .. ..

dont step into the light!

Medlem

Heh, SWG är snarare ett skolexempel på hur ett MMO Inte ska skötas. Är i alla fall nöjd med att Sony tappat 175k betalade kunder, nu har man inte många kvar :).


signatur
Inaktiv

Jag skulle chansa på att drygt 99% procent av alla MMO-spel är skapade för att ett par idioter i bolagsledningarna tror att dom gör en "insta-rik" ala WoW/Bli$$ard.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Någon som kan förklara för mig varför dom gjorde dom där idioti förändringarna?

Medlem

Hur (o)skoj är spelet nuförtiden? Jag lirade från betan till ett halvår efter launch, efter vilket jag blev dödstrött på att jaga mineraler och grinda. Har de gjort det mer likt WoW nu, eller? Star Wars är ju ändå Star Wars, och ett MMO med det temat kan förlåtas en hel del...


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

SWG Pre-CU var bästa mmo:et ever, CU, ok jag kunde leva med det, NGE ville jag bara gråta och slå på.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

SWG Pre-CU var bästa mmo:et ever, CU, ok jag kunde leva med det, NGE ville jag bara gråta och slå på.

Word

Redaktör

Nu spelar jag inte MMORPG, men enligt ungefär alla åsikter har de gjort nåt fundamentalt fel. Bekräftas av FZ-recensentens slutord:

Citat:

Betyget har betoning på potential. Så här långt känns det som att Star Wars Galaxies kan bli precis hur grymt som helst - och det är inte mitt fel om jag måste äta upp de orden om något år, ähum.


signatur
Inaktiv

fy fan va bra det där spelet var :/
börjar nog gråta
world of whatcraft?

QRT
Medlem

Förstår inte vad dom ville visa med NGE och CU?! SOE kan dra åt helvete för vad dom gjort!

Medlem

Nu är det inte SOE som gjort det som hänt, utan Lucasarts som bestämmer det, men ja de är förjävligt... vad mer finns det att säga..

Inaktiv

Världens bästa mmo innan CU enligt mig, det var så fantastiskt, kommer nog aldrig få uppleva känslan igen. Hoppas kotor3 kommer nångång eller kanske Jedi Knight 4.


signatur
Medlem
Skrivet av Detrol:

Nu är det inte SOE som gjort det som hänt, utan Lucasarts som bestämmer det, men ja de är förjävligt... vad mer finns det att säga..

Så är det inte, SOE är det som bestämmer i spakarna över hur dom vill göra med spelet, det är nästan enbart SOE man ska skylla på. så i min mening så kan SOE sätta sig på denna

"The deathstar Destroyed a planet, SOE Destroyed galaxies"

Medlem
Skrivet av aar88:

Världens bästa mmo innan CU enligt mig, det var så fantastiskt, kommer nog aldrig få uppleva känslan igen. Hoppas kotor3 kommer nångång eller kanske Jedi Knight 4.

Vill bara göra dig uppmärksam om att det finns emulerade servrar, eller är på väg iaf. Där det är pre-cu

1
Skriv svar