Snack om Enemy Territory: Quake Wars

Medlem
Medlem

verkar som att dom testar spelet iaf, jämfört med EA/Dice som bara slänger ur sig skiten och hoppas på att det funkar..

Jag kan lova dig att BF2 är vältestat och att även QW kommer innehålla en del buggar i början.

Intressant att Activision har gått med på att skjuta upp releasen för något så "litet" som balansering. Valnigtvis är det enbart kraschbuggar och liknande som skjuter upp releaser...

Inaktiv

Du menar vettiga utgivare? Tjoho! Ingen EA-klon här inte, utan folk som faktiskt BRYR sig vad de slänger ut för dynga... ^^

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Jag kan lova dig att BF2 är vältestat och att även QW kommer innehålla en del buggar i början.

Intressant att Activision har gått med på att skjuta upp releasen för något så "litet" som balansering. Valnigtvis är det enbart kraschbuggar och liknande som skjuter upp releaser...

det är nog ganska smart gjort av dom.. för att balansering och små buggar får ofta folk att bli lite retade på spelet. och sen slutar dom spela utan att ge patcharna någon chans.

såg jag Ageia PhysX reklam?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Jag kan lova dig att BF2 är vältestat och att även QW kommer innehålla en del buggar i början.

Intressant att Activision har gått med på att skjuta upp releasen för något så "litet" som balansering. Valnigtvis är det enbart kraschbuggar och liknande som skjuter upp releaser...

BF2 var verkligen vältestat, de skeppade en beta mer eller mindre. När demot kom så visade sig det vara färskare än retail-versionen och demot hade en del fantastiska buggar...som rapporterades in direkt och inte är fixade ännu kan tilläggas.
:\

Att Activision går med på att skjuta upp releasen kan ha att göra med vilka som står bakom produkten, kanske inte är lika lätt att knuffa runt de företagen som det är att få andra utvecklare att böja sig och skeppa ofärdiga saker.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Jag kan lova dig att BF2 är vältestat

jag har spelat bf2 tillräckligt och varit med om allt jäfla patchande i bf2 och kan garrantera dig att bf2 inte är vältestat.

Medlem

Ingen dålig känga åt BF2 "We dont have stamina in the build anymore, since the maps are pretty big it's frustrating to run out of stamina when you are running around. And we figre that soldier can run more then half a mile without getting tired anyway".

LOL!

Det ser FÖ förbannat bra ut, jag hoppas bara att de lyckas balansera klasserna som ju inte är symetriska mellan lagen. Mycket intressant detalj att man kan sabotera fordonen lite hur som helst och att man kan race ordentligt med jeeparna etc. Detta ser bättre ut än vad jag trodde. Jag hoppas bara att det inte blir riktigt lika snabbt som ET.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar