Demo: Dead Rising

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Jag vet inte, vad tror du?

Jag tror du gjorde ditt yttersta för att hitta den sämsta bilden möjligt för att representera PC-versionen. Bra vinklat.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Off-topic men ändå, 360-versionen av GRAW är många gånger bättre än motsvarande på PC, ser även enligt mitt tycke snyggare ut på boxen. Ända jag saknar på 360n är Coop på singleplayer-kampanjen.

Joo, Tiwak ( Förstår inte var ni fick Starbreeze ifrån?) har gjort ett mkt bra jobb med 360-versionen av GRAW. Tycker dock även att det är bra att de skapade en helt egen Coop-kampanj istället för en som baserades på singleplayerstoryn.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Phosphor:

Jag vet inte, vad tror du?

Jag tror du gjorde ditt yttersta för att hitta den sämsta bilden möjligt för att representera PC-versionen. Bra vinklat.

Men har du testat till 360? Annars så är det svårt att döma från bilder överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Phosphor:

Jag vet inte, vad tror du?

Jag tror du gjorde ditt yttersta för att hitta den sämsta bilden möjligt för att representera PC-versionen. Bra vinklat.

skulle snarare säga tvärtom. händer mer på PC-bilden


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Phosphor:

Jag vet inte, vad tror du?

Jag tror du gjorde ditt yttersta för att hitta den sämsta bilden möjligt för att representera PC-versionen. Bra vinklat.

Knappast, försökte hitta den snyggaste.
Och jag kan lätt säga att jag hade skitroligt genom hela spelet på 360.
Och slet mitt hår var femte sekund på PC.

Inget ont om Grin com är grymt duktiga, dom hade det säkert jävligt jobbigt under utvecklingen av GRAW.

Det blir säkert bra med lite patchar också.

On topic: Dead rising var jävligt najs, nån som kommit på vad man kan göra med micron?


signatur

---
Boo!

Medlem

demot är såå jävla roligt


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

asså jävlar va grymt lir de verkar vara, men jag förmodar att de aldrig kommer komma till pc eller ps2 ?

och nej jag tänker inte köpa 360. skulle om jag hade pengarna

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Phosphor:

Jag vet inte, vad tror du?

Jag tror du gjorde ditt yttersta för att hitta den sämsta bilden möjligt för att representera PC-versionen. Bra vinklat.

Men har du testat till 360? Annars så är det svårt att döma från bilder överhuvudtaget.

Mjodå. Har ingen egen 360, men lånade hem en polares låda när han var utomrikes under en vecka och spelade. Inte igenom hela spelet, men tillräckligt för att få en uppfattning.

Skrivet av Phosphor:

Knappast, försökte hitta den snyggaste.
Och jag kan lätt säga att jag hade skitroligt genom hela spelet på 360.
Och slet mitt hår var femte sekund på PC.

Borde inte vara så svårt att hitta en bild med upplösning och kvalitet som inte är absolut minsta tycker jag. Här t.ex., eller kanske till och med här.

Nåja, nog om detta. Det enda vi kommit fram till är att vi alla har olika åsikter och smaker. Vet inte huruvida kvaliteten på grafiken hade något med ditt hårslitage var femte minut att göra, eller om det var själva gameplay:et (som ju är annorlunda), men men.

Som du sa, smaken är som baken.

Medlem

WFT!
Kan ni SLUTA tjafsa!
-x360 är bättre än PC
-Nä PC är bättre än xbox360!!
-Nä de är de inte alls de! Så de så!!
-Ja men min pappa är bättre än din pappa!!
bla bla bla bla!!

För de första!
ALLA har olika smak och tycke. Helt idiotiskt korkat att sitta åh diskutera och försöka övertyga en person som tycker en sak att tycka en annan.
Tycker man PC är bättre, så tycker man PC är bättre och tvärt om. Livet with it!!

För de andra!
Denna tråd handlar om "Dead Rising" demo, INGET annat. Speciellt inte "sandlåde snackat" som nu äger rum.

Och för de tredje!
Hmm.. nu har ja inge för de tredje men de va skönt åh få de där sagt!

*grrr*

Medlem

Jag lirar demot idag igen. trodde, innan jag testat demot, att detta skulle vara en idé som inte håller. EFter att ha kört demot om, och om, och om, och om igen så tror jag man kommer att kunna bo i det jäkla köpcentrat. Bara strosa runt, slakta zombier och leka med stuffs där. Sjukt kul.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Älskade demot, ett givet köp kan jag säga

Sportaffären är min favorit, golfklubba ftw :)8)


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Skrivet av Toxic78:

WFT!
Kan ni SLUTA tjafsa!

Hårdrock är bättre än synth!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Toxic78:

WFT!
Kan ni SLUTA tjafsa!

Hårdrock är bättre än synth!

Word! Synthslakt Hårdrocksmakt!


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Skatebord och kundvagn är såå jävla kul!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Skatebord och kundvagn är såå jävla kul!

Bowlingklotet äger allt


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Toxic78:

WFT!
Kan ni SLUTA tjafsa!

Hehe, förlåt att jag var med och pajjade tråden för dig, det blir lätt så här när man har lite olika åsiker Just detta var det ju också lite knasigt av oss att diskutera till att börja med, för vi båda erkände ju att det var en smaksak.

(Fast samtidigt får man nog acceptera lite att trådar spårar ut en aning, det är just trots allt forumens natur. Blir det alltför off-topic har vi ju moderatorer som sätter oss på rätt spår igen de gånger förnuftet tar ett steg tillbaka )

Dead Rising (on topic) verkar för övrigt vara ett av de spel som kanske får mig att lätta på spargrisen och införskaffa en 360 i förtid. Verkar ju bara vara ren spelglädje. Det enda det verkar sakna är ett co-op läge, om än bara på samma skärm.

12
Skriv svar